درحال بارگذاری

گروه: فناوری / حوزه علم و فن آوری ایران/ایران شناسه: ۱۶۱۵۵۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۴ : ۱۶ بازدید: ۳۱۲دیدگاه: ۰

برگزاری نشست مشترک دانشگاه آزاد تبریز و احیاگران امدادصنعت نانو

برگزاری نشست مشترک دانشگاه آزاد تبریز و احیاگران امدادصنعت نانو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نیک رو»، نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و احیاگران امدادصنعت نانو،  در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه مهندس یدالله جعفری بنیانگذار امدادصنعت نانو با تشریح فعالیت‌های امدادصنعت نانو گفت: تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مشکلات بسیاری که بین دانشگاه و صنعت وجود دارد را حل نماید.
سپس خانم دکتر یوسف‌پور رئیس کارگروه کشاورزی امدادصنعت نانو، توضیحاتی در خصوص فعالیت کارگروه خود بیان نمود.
مهندس غفوری رئیس کارگروه آموزش و مهارت‌آموزی نیز در صحبت‌های خود به اهمیت مهارت‌آموزی و افزایش مهارت دانشجویان تاکید کرد.
دکتر قهرمانی رئیس کارگروه پزشکی امدادصنعت نانو هم به لزوم حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و ایجاد بسترهای مناسب اشاره نمود.
برپایه این گزارش دکتر بدری رئیس کارگروه اقتصاد و سرمایه نیز بر لزوم حمایت از استارت‌آپ‌ها و ایجاد فضای مناسب برای انجام ایده‌های نوآورانه تاکید کردند. وی افزود: حمایت مالی و معنوی از جوانان و تجاری‌سازی ایده‌ها از جمله مواردی است که می‌تواند فضای اشتغال و کارآفرینی را بهبود بخشد.
دکتر رسولی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز با بیان تجربه‌های مختلف از فضای استارت‌آپی جهان به ویژه کمپانی‌های سیلیکون تاکید کرد:  باید در فضای موجود عملگرا باشیم و منتظر تغییرات ایجاد شده نمانیم که این موضوع می‌تواند تلاش‌های ما را مثمرثمر سازد.
این گزارش می افزاید در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین احیاگران امدادصنعت نانو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به امضا رسید.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/16155کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب