درحال بارگذاری

گروه: فناوری / حوزه علم و فن آوری ایران/آذربايجان شرقي/ایران شناسه: ۳۵۳۰۲۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۵۴ : ۱۹ بازدید: ۳۳۰دیدگاه: ۰

امام جمعه تبریز:

در آینده، دنیای بدون نانو نخواهیم داشت

در آینده، دنیای بدون نانو نخواهیم داشت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در آینده، دنیای بدون نانو نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو»، همزمان با هفته پژوهش و نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم  سلیمانی، دومین جشنواره علمی سردار شهید سلیمانی در سال ۱۴۰۰، برگزار شد که در این مراسم از چند محصول نانو در حوزه‌های پزشکی و سلامت کارگروه‌های تخصصی آکادمی امدادصنعت نانو توسط امام جمعه تبریز رونمایی شد.
برپایه این گزارش، نماینده ولی فقیه در  استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، با بیان اینکه تکنولوژی‌های نوین به عنوان یکی از پیشران‌های توان‌زای کلیدی توانسته‌اند موانع و فرآیندهای قبلی را بشکنند و کاربردهایی با منافع بالقوه تولید کنند، گفت: دنیای آینده بدون واژه نانو معنا نخواهد داشت و در آینده تقریبا تمامی جنبه‌های زندگی بشر، از فناوری‌های نانو خواهد بود.


براساس همین گزارش در این مراسم مهندس غفوری دبیر دومین جشنواره علمی شهید سلیمانی با اشاره به اهداف این جشنواره از جمله؛ تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه علم و فناوری، رسیدن به مرجعیت علمی، ارتقای علمی جوانان و نخبگان کشور و الگو قرار دادن حرکات جهادی سردار سلیمانی در حوزه علمی خواهد بود.
غفوری اشاره کرد: درصدد برگزاری این جشنواره در سال‌های دیگر در سطح ملی و حتی بین‌المللی هستیم.
در ادامه بنیانگذار امدادصنعت نانو نیز در این جلسه از آکادمی امداد صنعت به‌عنوان یکی از حوزه‌های موفق یاد کرد و افزود: این بخش در طرح فناوری‌ها حرکتی ارزشمند و ماندگار از خود در ارتباط صنعت با دانشگاه انجام داده است.

 


  مهندس یدالله جعفری با قدردانی از اساتید و پژوهشگران و روسای کارگروهای تخصصی امدادصنعت نانو، اضافه کرد: مجموعه کارگروه‌ها همواره با انگیزه، علاقمند و با برنامه‌ریزی اهداف و ایده‌ها محققان را در حوزه تولید علم و ثروت و ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه دنبال می‌کند.
 در ادامه مراسم از حامیان معنوی دومین جشنواره علمی سردار شهید سلیمانی، مهندس جهانگیر رضوی، مهندس محمدجعفر صالحی، دکتر عزیز جوان‌پور، مهندس کهيار شیخ‌احمدی و مهندس حسن نجفی و رؤسای کارگروه‌های تخصصی، پژوهشگران و فناوران برتر دکتر قهرمانی، دکتر اسلامیان و خانم‌ دکتر دیوبند، خانم دکتر تابناک و مهندس خانم قربانی و مهندس جعفری بنیانگذار آکادمی امدادصنعت نانو قدرداني و تجلیل به عمل آمد و از پنج محصول نانو تکنولوژی در حوزه‌ها پزشکي و سلامت رونمایی شد.

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/35302کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب