درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/ایران شناسه: ۱۰۱۴۶۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹ : ۱۳ بازدید: ۲۱۴دیدگاه: ۰

نماینده مردم تهران:

انتخاب زاکانی به عنوان شهردار، شروع پیشرفت و توسعه در تهران خواهد بود

انتخاب زاکانی به عنوان شهردار، شروع پیشرفت و توسعه در تهران خواهد بود نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ان‌شاءالله شورای شهر انقلابی تهران که متشکل از افراد انقلابی و بسیار خوب است، با شهردار انقلابی تهران مکمل خوبی برای شروع پیشرفت و توسعه در تهران باشند و مردم را امیدوار کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: دکتر زاکانی به لطف خداوند در هر کجا که حضور داشته، با صداقت و شور و نشاط بسیار بالایی کارهای خود را دنبال کرده و ان‌شاءالله با همین روحیه در خدمت مردم تهران خواهد بود.

وی با اشاره به سوابق رزمندگی علیرضا زاکانی در دفاع مقدس، اظهار داشت: دکتر زاکانی در دفاع مقدس با اینکه سن و سالی نداشت و جوان بود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در هر جا خطری وجود داشت، مسئولیت می‌پذیرفت تا آنجایی که تا پایان دفاع مقدس پای کار بود و ایستاد و بعد از قطعنامه، ایشان به درس‌شان ادامه دادند.

کوثری به خدمات علیرضا زاکانی در بسیج دانشجویی اشاره و خاطرنشان کرد: آقای زاکانی در این مسئلویت هم با همان تفکر و توانمندی جهادی و روحیه انقلابی کارها را پیش بردند به عبارتی هم کسب علم کردند و هم در مسئولیت‌شان موفق بودند و در کنار اینکه مدرک دکترای پزشکی خود را گرفته بود فعالیت سیاسی خود را متوقف نکرد.

وی، فداکار،‌ وفادار و علاقمند به مردم را از ویژگی‌های علیرضا زاکانی عنوان و تأکید کرد: علاقه دکتر زاکانی به مردم سبب اقبال مردم در انتخابات مجالس دور هفتم، هشتم و نهم شد و ایشان نمایندگی مردم تهران را در پارلمان را برعهده داشت.

وی تأکید کرد: زاکانی در کارهای مسئولیتی نه تنها به فکر خود نبوده بلکه همواره تلاش داشته تا کاری کند تا نخست رضای خداوند، پیشرفت انقلاب و مردم حاصل شود و با روحیه استکبارستیزی و فسادستیزی همواره منشأ اثر بوده است.

وی گفت: ان‌شاءالله شورای شهر انقلابی تهران که متشکل از افراد انقلابی و بسیار خوب است، با شهردار انقلابی تهران مکمل خوبی برای شروع پیشرفت و توسعه در تهران باشند و مردم را امیدوار کنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/10146کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب