درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه احزاب و تشکل ها/بین الملل/ایران شناسه: ۸۵۶۳۸۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳ : ۱۰ دیدگاه: ۰

نماینده جهاد اسلامی:

گروه‌های فلسطینی در صحنه نبرد علیه اسرائیل متحد هستند

 گروه‌های فلسطینی در صحنه نبرد علیه اسرائیل متحد هستند نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: دشمنان و اسرائیلی‌ها نتواستند بین مردم و گروه های فلسطینی اختلاف بیندازند و تاکید می‌کنم که در حال حاضر همه گروه های فلسطینی با اتحاد کامل در صحنه نبرد علیه اسرائیل هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به پیروزهای جریان مقاومت در فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی اثر زیادی در معادلات سیاسی در آینده منطقه دارد.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند و سعی می‌کردند که مسئله فلسطین را کوچک بشمارند و از رهگذر عادی سازی روابط با دیگر کشورها، مسئله فلسطین را نابود کنند.

وی در ادامه گفت: آن ها می خواستند از طریق همین عادی سازی روابط بدون مشارکت خود فلسطینی ها قضیه فلسطین را حل کنند، در حالی که اشتباه می‌کردند.

ابو شریف در ادامه با اشاره به عملیاتی که در حال حاضر در کرانه باختری در جریان است، گفت: این عملیات نشان می دهد جریان مقاومت فلسطینی همچنان قوی و نیرومند است و نشان می‌دهد موضوع فلسطین به دست خود فلسطینی ها حل می شود.

وی تصریح کرد: اسرائیلی ها از زمان محاصره غزه از 17 سال پیش نتوانسته تا به امروز قدرت مردم فلسطین را کاهش دهد و نتوانسته مردم فلسطین را از پای در بیاورد و بیش تر خودش ضربه خورده است.

نماینده جهاد اسلامی در ایران عنوان کرد: دشمنان و اسرائیلی‌ها نتواستند بین مردم و گروه های فلسطینی اختلاف بیندازند و تاکید می‌کنم که در حال حاضر همه گروه های فلسطینی با اتحاد کامل در صحنه نبرد علیه اسرائیل هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکید می کنم که این عملیات اعتراضی و پاسخی به عادی سازی کشورهای عربی اسلامی خواهد بود.
ابو شریف تصریح کرد: ما هر نوع عادی سازی با رژیم اسرائیل را اعم از اخلاقی و دینی و انسانی را محکوم می کنیم.

وی یادآور شد: ملت فلسطین هیچ وقت از حقوقش نخواهد گذاشت و اجازه هیچ توهینی به مقدسات اسلام را نمی دهد و به اعتقاد من این عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونسیتی هیچ تاثیری بر فلسطین نخواهد شد و ما هیچ گونه تخفیف و تسامحی در این زمینه انجام نمی دهیم.

نماینده جهاد اسلامی در ایران در ادامه گفت: دلیل اصلی این عادی سازی ایالت متحده آمریکا و پیش برد مصالح و منافع اش و با کشور های عربی است.

ابو شریف در پایان گفت: نتانیاهو قطعا اگر بخواهد عملیاتی علیه مقاومت طراحی کند با شکست مفتضحانه ای روبرو خواهد شد و برای این شکست سنگین نیز توسط حکومت جعلی رژیم صهیونسیتی مواخذه خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/85638کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب