درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه صنعت تجارت بازرگانی/ایران شناسه: ۴۱۶۹۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵ : ۱۴ بازدید: ۵۱۹دیدگاه: ۰

اخطار به واردکنندگان بخش خصوصی واکسن کرونا؛

واکسن نیاورید مجوزتان منقضی می‌شود

واکسن نیاورید مجوزتان منقضی می‌شود بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکت‌های خصوصی واردکننده واکسن کرونا در مدت معلوم به هدف واردات نرسند، معرفی نامه آن‌ها منقضی می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ریاحی، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی تهران بارها نسبت به اقدام واردات واکسن کرونا، توسط بخش خصوصی تاکید کرده بود، امروز سازمان غذا و دارو نسبت به ارسال نامه ای مبنی بر منقضی شدن مجوز واردات واکسن آن ها در صورت وارد نکردن واکسن، خبر داد.

سازمان غذا و دارو امروز نامه ای با موضوع انقضاء مهلت معرفی نامه های تامین واکسن کووید 19 منتشر کرده است که متن کامل این نامه به شرح زیر است:

موضوع : انقضاء مهلت معرفی نامه های تامین واکسن کووید 19

با سلام و احترام پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا پیرامون امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و با توجه به تعدد معرفی نامه های صادره که با هدف تسهیل و تسریع در واردات انواع واکسن های معتبر کووید19 صورت گرفته و با عنایت به اینکه پس از سپری شدن بیش از سه ماه از آغاز صدور این معرفی نامه ها هنوز هیج وارداتی توسط شرکت های مذکور به نتیجه نرسیده است و از آنجایی که حسب اعلام نمایندگی های کشورمان متاسفانه مذاکرات تعدادی از این شرکت ها بدون هیچ دستاورد منطقی ، تنها موجب افزایش قیمت منابع در دسترس قبلی گردیده است . بدینوسیله اعلام می دارد پیرو مکاتبات قبلی انجام شده جداگانه با شرکت های مذکور، کلیه معرفی نامه های صادره که از تاریخ صدور آن بیش از ۶۰ روز سپری شده است از درجه اعتبار ساقط می گردند. مجددا تاکید می گردد با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص افزایش تولید داخل من بعد کلیه معرفی نامه ها صرفا ۶۰ روز اعتبار داشته و پس از آن به طور خودکار از درجه اعتبار ساقط می گردد.

محمد شانه ساز

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/4169کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب