درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ / حوزه حماسه و مقاومت/ایران شناسه: ۷۶۱۳۴۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۴۲ : ۱۳ دیدگاه: ۰

شریف:

امسال از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت المقدس نزدیک تر هستیم

امسال از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت المقدس نزدیک تر هستیم رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به فضل الهی امسال روز جهانی قدس را متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد و شعار امسال «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دومین جلسه هماهنگی ستاد مرکزی روز جهانی قدس که صبح امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین ماه) برگزار شد، گفت: ما در آستانه روز جهانی قدس سال جاری در ماه مبارک رمضان هستیم.

وی افزود: همانطور که در جلسه گذشته با یکدیگر مشورت کردیم و مقرر شد روز بیست و سوم ماه رمضان به عنوان جمعه آخر ماه مبارک رمضان تلقی کرده و روز جهانی قدس را در این روز برگزار کنیم. با توجه به مباحث تقویمی اگر احیانا جمعه دیگری نیز داشتیم منعی ندارد چون سعی داریم روز جهانی قدس را همزمان با شب های قدر برگزار کنیم و ان شاءالله خیر و برکت مضاعفی هم خواهد داشت.

شریف با بیان اینکه ما در برنامه ریزی خود تلاش کردیم تا یک موج خبری ایجاد کنیم، تصریح کرد: ما به منظور اهمیت روز جهانی قدس و اعلام تاریخ برگزاری مراسم این روز تصمیم گرفتیم این روز را از کنار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم که از یک طرف یک پیام معنادار برای صهیونیست‌ها و از طرفی دیگر، این کار برای مومنان، مسلمانان و آزادی‌خواهان نیز پیام دارد.

وی ادامه داد: ما از کنار مرقد مطهر شهید قدس علمدار جبهه مقاومت این مراسم را اعلام کردیم و ان‌شاءالله به فضل الهی امسال روز جهانی قدس را متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

شریف با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: مبدا همه راهپیمایی های روز جهانی قدس و مساجد و حسینیه های سراسر کشور و مقصد همه راهپیمایی‌های ما نیز میعادگاه‌های نماز جمعه بیست و پنجم فروردین ختم است و انشاءالله ما شاهد حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس امسال خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخاب شعار روز قدس امسال گفت: شعارهای متعددی از سوی افکار عمومی، نخبگان و اصحاب رسانه برای امسال پیشنهاد شده بود. اما، جمع‌بندی شعارهایی که تا این لحظه به عنوان شعار اصلی به دست ما رسیده، «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است.

وی ادامه داد: ما امسال شاهد یک شرایط متفاوتی از تحولات منطقه‌ای و بین المللی هستیم که ان‌شاءالله منجر به وحدت بیشتر جهان اسلام شده و کمک موثری برای حمایت از مردم فلسطین باشد.

شریف با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: مبدا همه راهپیمایی های روز جهانی قدس و مساجد و حسینیه های سراسر کشور و مقصد همه راهپیمایی‌های ما نیز میعادگاه‌های نماز جمعه بیست و پنجم فروردین ختم است و انشاءالله ما شاهد حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس امسال خواهیم بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/76134کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب