درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۷۵۸۷۷۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰ : ۱۸ دیدگاه: ۰

ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ بارش برف در ارتفاعات محورهای شرق استان تهران

 ترافیک پرحجم و سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ بارش برف در ارتفاعات محورهای شرق استان تهران فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم درجریان است و بارش برف در این محورهای کوهستانی تردد را کند کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز پرحجم، سنگین و با تراکم بالای خودرو همراه است و بارش برف تردد را در این محوررا کند کرده است.

وی با بیان اینکه برف به سرعت توسط عوامل راهداری از سطح محور پاکسازی میشود، گفت: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و بارش برف در ارتفاعات این محور نیز باعث کندی عبور و مرور شده است.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان در جریان بارش باران در این محور باعث لغرندگی سطح این محورها شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: هم وطنان قبل از شروع مسافرت با اطلاعات کافی از وضعیت جوی و ترافیکی اقدام به آغاز سفر کنند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا با ترافیک های سنگین و فوق سنگین برخورد نکنند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، عنوان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

کهریزی با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیتی در محورهای شرق استان اعمال نمیشود، اذعان کرد: بیشترین آمار تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی و در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد بنابراین رانندگان هر دو ساعت یکبار با توقف در محل های مجاز اقدام به تجدید قوا کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/75877کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب