درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه رفاه و آسیب های اجتماعی/ایران شناسه: ۷۳۷۰۴۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۵۵ : ۱۰ دیدگاه: ۰

تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از سوی سازمان بسیج/ صدها برنامه شاخص برگزار می‌شود

 تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر از سوی سازمان بسیج/ صدها برنامه شاخص برگزار می‌شود معاون فرهنگی سازمان بسیج در نشست خبری با رسانه‌ها به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج، در نشست با خبرنگاران که به منظور تشریح برنامه‌های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر به آحاد جامعه گفت: انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد و حملات دشمنان به این انقلاب به همین واسطه است.

وی افزود: ما در مجموعه بسیج برنامه‌های بسیار زیاد و متنوعی را برای آحاد جامعه در ایام‌الله دهه فجر داریم که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد.

سردار مقواساز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که دشمنان به دنبال تضعیف دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی هستند که ما وظیفه داریم این پیشرفت‌ها را به گوش مردم و دنیا برسانیم و نگذاریم که این دشمنان انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج در تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد: امسال برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سطوح ملی، استانی و شهرستانی بسیار زیاد و فراتر از تعدادی است که در سال‌های گذشته برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ما باید محاصره تبلیغاتی و کوچک‌انگاری پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کنار بزنیم، و تمامی گنج‌های انقلاب اسلامی را بیرون آوریم و در معرض دید همگان بگذاریم.

سردار مقواسازی گفت: سه رویکرد در کارکرد بسیج در تمام لایه‌ها به شدت دنبال می‌شود، جهاد تبیین و جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی و نشاط‌افرینی؛ این رویکردها در تمام لوایح سازمان بسیج دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج در ادامه به برخی برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: در 6 هزار مسجد و تفرجگاه، ما دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را در دو ماهه اخیر در ایام‌الله دهه فجر به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: در دو ماه اخیر ده‌ها پیشرفت در سطح جهان داشته‌ایم که در مراکز پرتردد و شهرها به نمایش گذاشته خواهد شد.

سردار مقواساز عنوان کرد: امسال هم مرکز آفرینش‌های بسیج در حوزه نماهنگ و... در تمام استان‌ها برنامه دارند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج با تبیین برنامه‌های جهاد افشاگری ابراز کرد: با تاکید بر همین مسئله ما برنامه‌های بسیاری را جهت تبیین و روشنگری سلسله پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دنبال خواهیم کرد.

وی جهاد خدمت را یکی دیگر از عناوین لایه‌های پیگیری‌شده از سوی سازمان دانست و گفت: تا پایان بهمن‌ماه همه گروه‌های جهادی مردمی اعم از پزشکان و کارمندان اقدام به خدمت خواهند کرد. از طرف دیگر ما اقدام به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم خواهیم کرد.

سردار مقواساز، رویکرد سوم را جهاد امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی دانست و تأکید کرد: در این ایام نیز برکات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در قالب سلسله نشست‌هایی تبیین خواهند شد و از طرف دیگر ما جشن‌های خیابانی را برای نوجوانان و جوانان و آحاد جامعه خواهیم داشت.

معاون فرهنگی سازمان بسیج به برنامه یازدهمین روز ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: بر اساس روال گذشته جوانان کاشانی در این روز حرم امام خمینی(ره) را با گلاب کاشان غبارروبی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در حوزه بسیج سازندگی ما ابتدا پروژه‌هایی را در حوزه آبرسانی و افتتاح مسکن داریم که آنها در این ایام افتتاح خواهند شد.

مقواساز در ادامه گفت: در حوزه مسابقات قرآنی 503 محفل انس قرآن کریم در سراسر کشور برگزار می‌شود که امسال مرحله نهایی قرآن و عترت استانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج به یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در قالب اقدامات بسیج مداحان اشاره کرد و گفت: رزمایش تخصصی مداحان از ششم بهمن‌ماه شروع شده است که با تهیه بسته‌های معیشت و جهیزیه توسط سازمان بسیج مداحان در حال برگزاری است.

وی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج را اعزام گروه‌های جهادی از سوی بسیج اصناف به مناطق محروم دانست و افزود: اصناف و کاسبان امین سراسر کشور، گروه‌های جهادی را به مناطق محروم به منظور تعمیر لوازم خانگی و دیگر تعمیرات اعزام خواهد کرد.

سردار مقواساز تأکید کرد: برگزاری چهارمین دوره تولید محتوای بسیج و نمایش جهنم سرد در زندان عبرت از دیگر عناوین برنامه‌های سازمان بسیج در ایام‌الله دهه فجر به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج در پایان خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر به‌طورکلی 60 برنامه شاخص در عرصه ملی، 300 برنامه در قالب استانی، و ده‌ها برنامه در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73704کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب