درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه احزاب و تشکل ها/ایران شناسه: ۴۶۳۱۸۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶ : ۰۶ بازدید: ۳۷۱دیدگاه: ۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خبر داد:

برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن برای دومین سال پیاپی

برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن برای دومین سال پیاپی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان گفت: تحلیل‌های ارائه شده توسط کارشناسان بر این عقیده است که ما در هفته‌های آینده به پیک ششم کرونا خواهیم رسید و به همین دلیل تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی را خودرویی و موتوری اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، محمدعلی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های مربوط به روز ۲۲ بهمن با مسؤولان مربوطه اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت هم بر تعطیل کردن به دلیل کرونا نیست بلکه برای هر فعالیتی شیوه‌نامه‌ای اجرایی منحصر بفرد بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین خواهد شد.


وی ادامه داد: طبق گزارشات دریافت شده در خصوص فعالیت‌های نهادهای مختلف از جمله بسیج، صدا و سیما، شهرداری، ستاد نماز جمعه، جبهه فرهنگی، گروه‌های مردمی و ... با توجه به روحیه همکاری و خیرخواهی نسبت به یکدیگر و کمبودهایی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد، باعث می‌شود بتوانیم برادرانه یکدیگر را نقد کنیم.
احمدی خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم که همگی دست همکاری به دست یکدیگر داده‌ایم، روحیه انقلابی حاکم شده است و نیاز است از این روحیه قدردانی شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان با بیان اینکه با وجود همه مسائل همچنان شاهد و کم و کاستی‌ها هستیم، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در خصوص دهه فجر بیش‌تر انجام شود؛ برخی از نهادها در این ایام از فرصت خدمت رسانی ویژه به مردم و فراهم بودن بستر مناسب جهت ملاقات‌های مردمی استفاده نکردند و حتی به آذین‌بندی ایام‌الله دهه فجر اقدام نکردند ولی در مقابل برخی دیگر این اقدام را در جای جای استان رواج دادند و این مسأله با روحیه انقلابی قابل حل است.
وی ادامه داد: در راستای «نماها» خوب کار شده است اما در حوزه «نواها» همچنان جای کار وجود دارد و نیاز است برای روزهای آینده بر این موضوع تلاش بیش‌تری صورت بگیرد.


احمدی درخصوص برنامه‌های شب پیروزی انقلاب اسلامی توضیح داد: نیاز است که شب ۲۲ بهمن بانگ تکبیر از بلندگوهای مساجد منطقه به منطقه پخش شود، همچنین در ساعت ۹ شب نور افشانی علاوه بر مناطق شهری در پل خواجو انجام می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان گفت: تحلیل‌های ارائه شده توسط کارشناسان بر این عقیده است که ما در هفته‌های آینده به پیک ششم کرونا خواهیم  رسید که البته به دلیل واکسیناسیون آسیب‌ها و بستری‌ها کمتر شده است و به همین دلیل تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی را خودرویی و موتوری اعلام کرده است.


وی افزود: این راهپیمایی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح است و پس از آن مردم به نماز جمعه در مصلا ملحق می‌شوند، همچنین از امشب تا زمان راهپیمایی، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی اقدام می‌کنند.
احمدی در پایان تاکید کرد: نیاز است برای برنامه راهپیمایی ماشینی صوت‌های سیار، ثابت و سایر لوازم جانبی تأمین شود که مجوزهای آن هماهنگ خواهد شد و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/46318کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب