درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۶۷۳۵۵۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۵۰ : ۰۴ دیدگاه: ۰

شبکه دولتی بریتانیا، جمعیت معترض به دولت را به عنوان طرفداران سینه چاک ملکه انگلستان جا زد

 شبکه دولتی بریتانیا، جمعیت معترض به دولت را به عنوان طرفداران سینه چاک ملکه انگلستان جا زد قتل یک جوان سیاه‌پوست توسط پلیس انگلستان باعث تجمع اعتراضی مردم در مقابل مقر اسکاتلندیارد شد اما شبکه اسکای نیوز تصویر این تجمع را به عنوان حضور گسترده مردم برای قدردانی از ملکه مرده پخش کرد!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، شبکه تلویزیونی SkyNews انگلستان، بعد از پخش تصاویر راهپیمایی اعتراضی علیه دولت این کشور به عنوان مراسم عزاداری مردم برای مرگ ملکه الیزابت، از مخاطبینش عذرخواهی کرد.

ماجرا از پخش زنده تصاویر یک گردهمایی بزرگ مردمی در لندن آغاز شد؛ جایی که تعداد زیادی از مردم با لباس‌های تیره مشغول شعار دادن و انجام راهپیمایی و تظاهرات بودند.

تظاهرکنندگان - از جمله خانواده کابا - پس از تیراندازی به این جوان 24 ساله غیرمسلح توسط یک افسر با اسلحه گرم در جنوب لندن، در مرکز لندن تظاهرات کردند. تصاویر گرفته شده از یک هلیکوپتر، انبوهی از مردم را نشان می داد که بعد از ظهر شنبه در میدان ترافالگار در مرکز لندن در حال حرکت بودند.

با این حال «سارا جین می»، خبرنگار اسکای نیوز، گفت: «به آن نگاه کنید، به انبوه مردم نگاه کنید که مسیرشان را به سمت پایین می‌پیچند… آنها به سمت مرکز خرید می‌روند، و چقدر پیاده‌روی در آنجا وجود دارد. هزاران نفر در آن مسیر هستند، این واقعاً یک منظره باورنکردنی است. آنها راه خود را به سمت مرکز خرید طی می کنند، بسیار آهسته، در طول مسیر با دوستان جدیدی ملاقات می کنند، در مورد سفرشان به اینجا، خاطراتشان از ملکه، آرزوهای خوبشان برای پادشاه جدید صحبت می کنند.»

این ادعای خبرنگار اسکای نیوز در حالی بود که اساسا این تجمع برای اعتراض به وضعیت حاکم بر انگلستان و درخواست محاکمه قاتلان کابا بود. هزاران نفر، از جمله سیاستمداران حزب کارگر، دایان ابوت و بل ریبیرو-آدی و استورمزی، نوازنده، شرکت کردند و برخی پلاکاردهایی با مضمون «عدالت برای کریس کابا» و «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» در دست داشتند که در تصاویر آسمان دیده می‌شد. اعتراضات دیگری در روزهای پس از کشته شدن کابا از جمله در خارج از ایستگاه پلیس بریکستون صورت گرفت.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67355کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب