درحال بارگذاری

گروه: ورزشی / حوزه فوتبال ایران/ایران شناسه: ۷۷۳۸۵۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۸ : ۲۰ دیدگاه: ۰

ریکاردو ساپینتو عنوان کرد:

اشتباهات باور نکردنی علیه استقلال/باید ۱۰ امتیاز از رقباجلو بودیم

اشتباهات باور نکردنی علیه استقلال/باید ۱۰ امتیاز از رقباجلو بودیم سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایطی که تیمش در جدول رده بندی دارد گفت: اگر اشتباهات باورنکردنی که علیه تیم ما رخ داده است اتفاق نمی افتد الان باید ۱۰ امتیاز از رقبا جلو بودیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صنعت نفت خواهد رفت.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از این دیدار که شامگاه روز پنجشنبه برگزار شد گفت: خیلی مسائل علیه تیم ما اتفاق می افتد. این مسائل باید متوقف شود زیرا استقلال برای قهرمانی سه فینال پیش رو دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اشتباهات داوری را در عملکرد تیمش تاثیرگذار خواند و گفت: اشتباهات باور نکردنی علیه ما در حال رخ دادن است. اگر براساس واقعیت بود، تیم ما باید ۱۰ امتیاز جلوتر باشد. نمی‌دانم در آخر چه اتفاقی می‌افتد اما بسیار به تیم خودم افتخار می‌کنم مقابل مشکلات بسیاری که نمی‌دانیم و درکش نمی‌کنیم جنگیدیم.

وی ادامه داد: تا آخر می‌جنگیم و باور داریم تا پایان حتی با وجود این اشتباهات بزرگ علیه استقلال می‌توانیم قهرمان شویم. البته این اتفاقات مثل عوض کردن استادیوم بازی پیکان و پرسپولیس و اتفاقاتی که در بازی قبلی افتاد مثل اینکه امروز گفتند این هست و فردا گفتند موضوع آنگونه نیست و در موردش صحبت کردن اگر از من بپرسید قطعاً از چنین شرایطی خوشم نمی‌آید. با این حال باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز جمعه با تیم آبادانی نیز گفت: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انفرادی کیفیت بسیار خوبی دارند و از زمانی که سرمربی‌اش تغییر کرد نتایج و باور بهتری دارد. شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر دارند. نه فقط صنعت نفت بلکه سایر تیم‌هایی که در پایین جدول هستند یکی از آنها مقابل سپاهان بازی دارد اگر نفت مسجدسلیمان هم ببرد شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

ریکاردو ساپینتو با درخواست از هواداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از استقلال گفت: تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد 3 امتیاز است نه چیز دیگری. الان کامل روی تیم تمرکز داریم.

وی در مورد اظهارات گذشته اش و جریمه هایی که برای او در نظر گرفته شده است نیز گفت: نمی‌خواهم اکنون بیشتر صحبت کنم به این خاطر که هر وقت صحبت کردم من را جریمه کردند. شاید در پایان بخواهم در مورد موضوعات بسیاری چیزهای بیشتری بگویم. از من سؤالی پرسیدید که ترجیح می‌دهم الان پاسخش را ندهم.

سرمربی استقلال این بار هوشیاری هواداران استقلال در مورد اتفاقات فوتبالی را مطرح کرد و گفت: هواداران ما خواب نیستند آنها می‌دانند ما استحقاق باخت در آن بازی را نداشتیم به خاطر بهتر بودن پرسپولیس نباختیم. به این خاطر باختیم که تصمیماتی گرفته شد که به ما کمک نکرد یا کمک نکرد تا بازی را نبازیم. همانگونه که دیدید داور در بازی قبلی روی بازی تأثیرگذار بود.

ریکاردو ساپینتوو ادامه داد: تمرکزم فقط روی کار است. خیلی چیزهای زیادی است که اتفاق می‌افتد اما وقتی نمی‌گذارند ببرید نمی‌توانم کاری کنم اما می‌خواهم لیگ و جام حذفی را ببریم. البته من و بازیکنان فقط کار خودمان را انجام می دهیم زیرا فقط ما تنها نیستیم و این را احساس می‌کنیم. نمی‌توانیم خوشحال باشیم وقتی واقعیت در مورد نتایج و رده‌بندی وجود ندارد. امسال اشتباهات بسیار زیادی وجود داشت. شاید همین امسال می‌توانستیم تا اینجا قهرمان شویم. اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما خوشحال نیستیم زیرا با وجود اینکه سختی و زحمت زیادی می‌کشیم اشتباهات زیادی علیه ما است که استحقاقش را نداریم. نمی‌توانم از الان بگویم قطعاً قهرمان می‌شویم اما فصل فوق‌العاده‌ای سپری شد. به تیمم افتخار می‌کنم و تا پایان می‌جنگیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/77385کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب