درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۷۴۸۵۸۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۴۳ : ۱۲ دیدگاه: ۰

قالیباف در جلسه علنی:

مجلس از ۴۰ روز قبل شرایط ارزی فعلی کشور را پیش‌بینی کرده بود/ بسته پیشنهادی را به دولت ارائه دادیم

مجلس از ۴۰ روز قبل شرایط ارزی فعلی کشور را پیش‌بینی کرده بود/ بسته پیشنهادی را به دولت ارائه دادیم رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از ۴۰ روز قبل پیش‌بینی شرایط ارزی فعلی کشور را کرده بود و بسته پیشنهادی خود را به دولت و رئیس جمهور ارائه دادیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۸ اسفند ماه) در تذکری شفاهی، گفت: امام (ره) مجلس را در رأس امور خواندند و حرمت امامزاده را باید متولی نگه دارد.

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته گفت دولت باید کمیته‌ای برای بحث ارز تشکیل دهد. سوال ما این است پس قرار است این کمیته چه زمانی تشکیل شود؟ وضعیت به گونه‌ای شده که مردم حتی نمی‌توانند نان بخرند و همه قیمت‌ها لحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست داریم به این موضوع ورود کند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: کسی مانع نظارت مجلس شورای اسلامی به دولت در بحث مربوط به ارز نیست و افتخار مجلس این است که از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور ارائه شد.

وی تاکید کرد: ما کارمان را انجام دادیم و اکنون هم انجام می‌دهیم. در جلسه غیرعلنی ارزی مجلس با دولت بحث شد گروه مشترکی برای همفکری تشکیل شود که بنده هم توضیح دادم اشکالی ندارد و دولت هر همفکری که بخواهد، ما انجام می‌دهیم. البته ما کار نظارتی‌مان را از ۴۰ روز قبل انجام دادیم و نظرات را منعکس کردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز گذشته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی موضوعات لازم را متذکر شد و ما هم پیگیر هستیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/74858کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب