درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/ایران شناسه: ۷۲۷۱۹۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۵۹ : ۱۳ دیدگاه: ۰

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

حوادث ۳ ماه اخیر اهمیت و جایگاه امنیت را نشان داد

حوادث ۳ ماه اخیر اهمیت و جایگاه امنیت را نشان داد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر به آن شد تا هر چه بهتر جایگاه و اهمیت امنیت را دریابیم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آئین تکریم فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح در مقابل دشمنان ایستادگی کردند گفت: البته این نیروها با کمی کم مهری نیز مواجه شدند که اجر آنها با خدا است و توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: حوادثی که در ۱۹ دی ماه ۱۳۵۶ که سرآغاز انقلاب اسلامی بود تا سایر اتفاقات این روز بزرگ همچون عملیات کربلای ۵ که عظیم‌ترین عملیات دفاع مقدس بود همگی در راستای انقلاب اسلامی بوده است.

سرلشگر باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی گفت: خدمت هم‌رزمان عزیز خود در فرماندهی سلام می‌گویم و قدردان خانواده این عزیزان هستیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حوادث ۳ ماه و نیم گذشته منجر می‌شود تا جایگاه امنیت را بدانیم اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی ممکن نمی‌شود و تمامی فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای پیش برد زندگی مردم الزام دارد.

وی ادامه داد: عزیزان ما در نیروی انتظامی در ۳ ماه و نیم گذشته در سرتاسر کشور برای ایجاد امنیت ایستادگی کردند و امنیت را به کشور بازگردانند این حوادث منجر شد تا جایگاه انتظامی را بیش از پیش بدانیم و البته سپاه پاسداران و بسیج نیز تمام کمک خود را انجام دادند.

سرلشگر باقری گفت: فرماندهی انتظامی کل وظیفه برقراری امنیت در سراسر کشور را برعهده دارد و در این فرماندهی بیش از ۲۰ نوع مأموریت متنوع که هرکدام مستلزم تخصص‌های ویژه است وجود دارد و حجم خدماتی که فرماندهی انتظامی به مردم ارائه می‌دهد روز به روز افزایش یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرماندهی انتظامی پیشانی و محل تلاقی حاکمیت با مردم در امور امنیتی است گفت: از این جهت کار عزیزان ما در فرماندهی انتظامی ویژه است.

وی ادامه داد: فضای مجازی و اقدامات سایبری جرایم و تخلفات بیشتری را همراه خود آورده است و به موازات آن انتظامی کشور باید در این حوزه اقدامات خود را انجام دهد و مقابل تهدیدها بایستد.

سرلشگر باقری گفت: برای رسیدن به پلیس تراز انقلابی هنوز راه طولانی در پیش است و حتماً این مسیر طی خواهد شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در دوره ۸ ساله مأموریت سردار اشتری اقدامات بسیاری صورت گرفت و تهیه و تدوین تصویب طرح جامع انتظامی جدید کشور، تبدیل نیرو به یک فرماندهی، ایجاد دانشگاه تحصیلات تکمیلی، تشکیل سازمان اطلاعات از جمله این اقدامات بود.

وی گفت: در حال حاضر با یک جنگ ترکیبی از سمت دشمنان مواجه هستیم دشمنانی که در دهه‌های گذشته تهدیدهای زیادی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند و بی‌شرمانه نسبت به ایجاد اغتشاش، آشوب و مردم کشی اعلام حمایت کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام دستگاه‌های جاسوسی کشورهای مختلف علیه ایران بسیج شدند گفت: دشمنان امپراطوری رسانه‌ای خود را علیه ایران به کار گرفتند و اکنون دوره سختی است و مردان آبدیده ای می‌طلبد که سردار رادان از جمله این افراد است.

سرلشگر باقری تصریح کرد: بخشی از مطالبات فرمانده کل قوا در پیام مقام معظم رهبری گفته شده است و شورای امنیت ملی نیز از این فرماندهی انتظامی مطالباتی دارند که یکایک این مطالبات باید بررسی شوند در آستانه تکمیل و تصویب برنامه ۵ ساله هفتم هستیم.

وی تصریح کرد: سردار اشتری نیز به عنوان مشاور فرمانده کل قوا در امور انتظامی و امنیتی انتخاب شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72719کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب