درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۶۶۵۶۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۳۶ : ۱۸ دیدگاه: ۰

جهاد اسلامی:

برخی از عرب‌ها نمی‌خواهند نامی از فلسطین بشنوند

 برخی از عرب‌ها نمی‌خواهند نامی از فلسطین بشنوند دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه مبارزه تا اخراج صهیونیستها ادامه خواهد داشت، گفت که متأسفانه برخی از عربها نمی‌خواهند که نامی از فلسطین و ملتش بشنوند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه تأکید کرد که این جنبش، نه تسلیم می‌شود و نه چانه‌زنی می‌کند.

شبکه خبری المیادین به نقل از النخاله گزارش داد، پرچمهای جهاد اسلامی، بیش از هر زمان دیگری، برافراشته است؛ هر چند برخی از کشورها، تجاوزات صهیونیستها در مسجدالاقصی، قدس و کرانه باختری را نمی‌بینند.

وی ادامه داد: زمانی که از ملت خود دفاع می‌کنیم، برخی از شبکه‌ها به مقاومت حمله می‌کنند. دشمن، کرانه باختری را به یک شهرک صهیونیستی بزرگ برای شهرک‌نشینان خود بدل کرده است که دست به قتل و تروریسم می‌زنند.

النخاله با بیان اینکه به مبارزه ادامه خواهند داد تا صهیونیستها از فلسطین بروند، افزود: متأسفانه برخی از عربها نمی‌خواهند که نام فلسطین و ملتش را بشنوند که تسلیم نخواهد شد. اما نام فلسطین و ملتش، هر روز بزرگتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر کس بخواهد ما را هدف قرار دهد، باید در محاسبات خود بازبینی کند، خاطر نشان کرد: انتقام ما بزرگ است و مسئولیت ما روز به روز بیشتر می‌شود. هیچ عقب‌نشینی و تردیدی تا پیروزی وجود ندارد. مسیر جهاد و مقاومت خود را در نبرد وحدت میادین در غزه و کرانه نشان داد.

این مقام جهاد اسلامی تأکید کرد: ملت ما سرور ملتهای جهان است؛ زیرا ما با وقیحان و ظالمان جهان مبارزه می‌کنیم و اسرائیل، اوج دست‌پروردگی این ظلم است. جنگ وحدت میادین هم بسیار مهمتر از چیزی بود که به تصویر کشیده شد.

النخاله در ادامه با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد دشمن تفرقه‌افکنی کند، تصریح کرد: نباید به دیگران فرصت داد که وحدت ما را تهدید کند. باید تفرقه را کنار بگذاریم؛ زیرا دشمن ما یکی است. ما و حماس هم مقاومت واحدی تحت پرچم فلسطین هستیم.

وی با بیان اینکه حماس در جنگ اخیر، پشیتبان جهاد اسلامی بود، عنوان کرد: ما همگی در مقابله با دشمن و تجاوز آن، واحد هستیم. اتاق عملیات مشترک نیز یک نیاز ملی است که باید تقویت شد.

دبیر کل جهاد اسلامی با اشاره به اینکه این جنبش، در مبارزه اسرا در کنارشان قرار دارد، گفت: دشمن همچنان از تعهداتش شانه خالی می‌کند. از ایران، سوریه، قطر، یمن، لبنان و مصر و حزب الله لبنان و دبیر کل آن هم قدردانی می‌کنیم.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/66561کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب