درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه شهری/اصفهان/ایران شناسه: ۶۳۲۵۵۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱ : ۱۹ بازدید: ۲۱۷دیدگاه: ۰

معاون استاندار اصفهان:

راهپیمایی اربعین یکی از اسباب ظهور حجت است

راهپیمایی اربعین یکی از اسباب ظهور حجت است راهپیمایی اربعین در کشور عراق و کشورهای دیگر به‌خوبی پیش می‌رود و تمام استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن این چراغ هستند و احساس خطر جدی نسبت به این حرکت عظیم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیکرو» از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی اربعین استان اصفهان اظهارکرد: راهپیمایی اربعین در کشور عراق و کشورهای دیگر به‌خوبی پیش می‌رود و تمام استکبار جهانی به دنبال خاموش کردن این چراغ هستند و احساس خطر جدی نسبت به این حرکت عظیم کردند.

وی افزود: یکی از مسائلی که باعث درگیری و نگرانی استکبار جهانی شده، راهپیمایی اربعین است که یک عظمت و خیزشی در جهان دامن می‌زند و باید گفت راهپیمایی اربعین یکی از اسباب ظهور حجت است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما این است که راهپیمایی اربعین حتما باشکوه برگزار شود و اصلی‌ترین کارها این است که راهپیمایی باید عظیم صورت بگیرد و کمیت هم برای ما موضوعیت دارد که البته که  کیفیت هم ذیل این مورد بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری اصفهان با بیان اینکه قسمتی از عظمت راهپیمایی به کمیت است گفت: هر کاری کنیم که کمیت را زیاد کنیم و کیفیت را بالا ببریم کار صحیحی انجام داده‌ایم و از این رو کمیته‌ها نباید منتظر جلسه و مصوبه باشند بلکه باید برای کار خود  برنامه ریزی انجام‌دهند و همچنین  وظیفه خود را عملیاتی کنند.

وی تأکید کرد: هر یک از کمیته‌های ستاد باید براساس دستورالعمل، شرح وظایف و تجاربی که از سال‌های گذشته دارند برنامه ریزی دقیقی انجام‌ دهند.

جانثاری با اشاره به مصوبات این جلسه بیان کرد: در رابطه با بحث حمل و نقل باید به همه ارگان‌ها ابلاغ شود که در صورت نیاز آمادگی داشته باشند و ناوگان‌های خود را از استفاده درون سازمانی خارج کنند و برای زائران اربعین قراردهند؛  همچنین از اکنون باید مسؤولان مربوطه به فکر باشند که بساط دلالی و بازار سیاه بلیط هواپیما ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری اصفهان خطاب به همه کمیته‌های ستاد راهپیمایی اربعین تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش قیمت‌ها، شرایط برای سفر سخت‌تر است و در همین راستا شهر اصفهان باید طرحی به نام نذر زائر را انجام دهد و تعداد قابل توجه‌ای از کسانی که مستضعف هستند و دلشان می‌خواهد به کربلا بروند را شناسایی کرده و با کمک هزینه سفر با کمک خیرین  این طرح را اجراکند.

جانثاری در پایان خاطرنشان کرد:  برای واکسیناسیون باید شرایط پیگیری شود و به همه مردم اطلاع‌رسانی شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/63255کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب