درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۲۴۷۲۷۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۴۳ : ۰۶ بازدید: ۵۰۶دیدگاه: ۰

در عراق چه می‌گذرد!

در عراق چه می‌گذرد! چنین به نظر می‌رسد که انتخابات در عراق قبلا مهندسی شده است و الکاظمی با همه ابهامات و با همه تعلقاتش به آمریکا سر آقای مقتدا صدر کلاه گذاشته است.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، چنین به نظر می‌رسد که انتخابات در عراق قبلا مهندسی شده است و الکاظمی با همه ابهامات و با همه تعلقاتش به آمریکا سر آقای مقتدا صدر کلاه گذاشته است.
وقتی گروه‌های مقاومت با همه مشکلات و اختلاف‌افکنی‌ها، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند و مردم بر اساس اعتماد نسبت به گروه‌های مقاومت سرصندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند این یعنی مقاومت از رای بالایی برخوردار است.
وقتی شمارش آراء شروع می‌شود تفاوت آراء غیرقابل باور بین گروه‌ها تشکیک در مهندسی شدن انتخابات را بیش‌تر می‌کند.
جالب اینکه بی‌بی‌سی و اینترنشنال هم قبل از شروع شمارش و هم بعد از شروع شمارش آراء مدام اعلام می‌کردند که گروه‌های طرفدار ایران در انتخابات عراق شکست خورده‌اند.
همزمان با این تبلیغات در راستای تضعیف گروه‌های مقاومت، آقای مقتدا صدر اقدام به صدور پیام بسیار خطرناک می‌نماید و الکاظمی نیز بیانیه خطرناک‌تر از آن صادر می‌کند.
از طرف دیگر شمارش تعدادی از صندوق‌ها در اثر فشار گروه‌های مقاومت به‌صورت دستی انجام می‌گیرد که در آن تفاوت فاحشی با شمارش الکترونیکی مشاهده می‌شود. نتیجتا تعداد آرای گروه قانون و حشدالشعبی و آقای حکیم افزایش پیدا می‌کند.
در اینجاست که به اذهان عمومی چنین متبادر می‌شود که الکاظمی و رسانه‌های دشمن و شاید مقتدا صدر در مهندسی انتخابات دنبال یک هدف بودند و آن جز خلع سلاح مقاومت و به تاخیر انداختن خروج آمریکا از عراق نیست.
به‌نظر می‌رسد اگر مسئولین انتخابات نخواهند شمارش دستی همه صندوق‌ها را طبق خواسته قانونی مقاومت ادامه دهند مسلما آینده خطرناکی را پیشرو خواهند داشت و مقصر آن الکاظمی و مقتدا صدر خواهد بود.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/24727کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب