درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۸۸۶۳۳۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹ : ۲۳ بازدید: ۱۷۰دیدگاه: ۰

نسل‌کشی در غزه با بمب‌های فسفری آمریکا

نسل‌کشی در غزه با بمب‌های فسفری آمریکا دنیای استکبارجز خود هیچ ملتی را برنمی‌تابد زیرا می‌داند آگاهی ملت‌ها، به منزله شکسته شدن استخوان‌های پوسیده استکبار و پایان تاریخ دموکراسی خونین آن‌هاست چراکه به زعم آنان نباید هیچ خونی در رگ‌های ملل مظلوم دنیا در جریان باشد چون به خوبی دریافته‌اند که زنده ماندن ملت‌های بیدارشده به منزله مرگ تدریجی آن‌هاست ولیکن مصمم شده‌اند ملت‌ها را زنده به گور کرده و برای گسترش سلطه خود، خون مردم را بریزند و جان کودکان را در خانه و کاشانه خویش بگیرند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، دنیای استکبارجز خود هیچ ملتی را برنمی‌تابد زیرا می‌داند آگاهی ملت‌ها، به منزله شکسته شدن استخوان‌های پوسیده استکبار و پایان تاریخ دموکراسی خونین آن‌هاست چراکه به زعم آنان نباید هیچ خونی در رگ‌های ملل مظلوم دنیا در جریان باشد چون به خوبی دریافته‌اند که زنده ماندن ملت‌های بیدارشده به منزله مرگ تدریجی آن‌هاست ولیکن مصمم شده‌اند ملت‌ها را زنده به گور کرده و برای گسترش سلطه خود، خون مردم را بریزند و جان کودکان را در خانه و کاشانه خویش بگیرند.
امروز همه ملت‌های آزاده جهان حتی منصفان و دانشمندان حکومت‌های ضاله دنیای غرب بالاخص آمریکای جهانخوار به درستی دریافته‌اند که صهیونیسم غاصب در این 75 سال چه ظلم‌هایی که بر مردم بی‌دفاع فلسطین نکرده است، فهمیده‌اند که چگونه با بولدزرها خانه‌های بیگناهان را بر سر آن‌ها آوارکرده ظالمانه قتل‌عام نموده‌اند.
غزه مظلوم درمقابل چشمان سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر و شورای امنیت زیر بمب‌های فسفری آمریکا توسط حاکمان غاصب فلسطین اشغالی در برابر مدعیان دروغین دنیا و اعراب  شکمباره، زیر آتش سنگین بمب‌های فسفری آمریکا و بتن‌های آوارشده بر سر آن‌ها گداخته می‌شوند اما افسوس این حاکمان به ظاهر اسلامی با بی‌غیرتی خود همچنان تماشاگر جزغاله شدن کودکان و زنان و مردان غزه مظلوم هستند.
دولت‌های حامی رژیم غاصب از یک طرف نتانیاهو را برای قتل‌عام و نسل‌کشی غزه تشویق می‌نمایند و از طرف دیگر به دروغ دنبال آتش‌بس می‌گردند پس به نظر می‌رسد مقاومت در لبنان و یمن وعراق و سوریه علی‌الخصوص ایران مقتدر و دشمن‌شکن برای خنثی کردن اهداف شیطانی آمریکا و ایادی او در منطقه بسی هوشیارانه عمل کرده و از آمادگی کامل برخوردار باشند.
چرا که وقتی این شیاطین جهنمی بمباران بیمارستان‌ها و سوزاندن و تکه پاره شدن کودکان و زنان باردار را درغزه دموکراسی ارزیابی کرده و حمایت ۱۴ میلیارد دلاری را برای نسل‌کشی و نابودی غزه، تحت عنوان مساعدت بشردوستانه در اختیار نتانیاهو می‌گذارند و سپس قطعنامه شورای امنیت را وتو می‌کنند، آیا چنین دولت ظالمی ـ آمریکا ـ می‌تواند برای ملت‌های منطقه و دولت‌های مقاومت قابل اعتماد باشد؟ البته که نمی‌تواند پس هوشیاری لازمه اقتدار و دفاع مشروع می‌باشد.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/88633کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب