درحال بارگذاری

گروه: ورزشی / حوزه فوتبال جهان/بین الملل/ایران شناسه: ۱۷۰۴۶۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۴۳ : ۰۵ بازدید: ۲۴۳دیدگاه: ۰

کرونا بازی برزیل - آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ را لغو کرد

کرونا بازی برزیل - آرژانتین در مقدماتی جام جهانی ٢٠٢٢ را لغو کرد پلیس برزیل به دلیل دروغگویی آرژانتینی‌ها در مورد کرونا دیدار تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین را متوقف کرد و این بازی لغو شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، در حالی که تنها دقایقی از شروع بازی برزیل و آرژانتین گذشته بود، این بازی به سرعت متوقف شد و میان دو تیم یک جنجال و چالش ایجاد شد و علت آن هم این بود که 4 بازیکن تیم ملی آرژانتین در روز های اخیر درباره شرایط خود پیرامون رعایت کردن پروتکل های بهداشتی حقیقت را نگفته بودند.

در همان ابتدای بازی، این بازی متوقف شد و علت این بود که وزارت بهداشت برزیل خواستار این شد تا 4 بازیکن آرژانتین از این بازی خارج شوند چرا که این بازیکنان در کشور انگلیس حضور داشته اند و طبق شرایط و پروتکل های کرونایی اجازه ورود به کشور برزیل را نداشته اند چرا که انگلیس جزو کشور هایی است که در لیست قرمز برزیل قرار دارد و کسی از انگلیس اجازه ورود به برزیل را ندارد.

امی بوئندیا، امیلیانو مارتینز، کریستین رومرو و جیووانی لوسلسو، چهار بازیکن لیگ برتری تیم ملی آرژانتین در ورود به خاک برزیل برای مسابقه با این کشور در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022، درباره وضعیت خود در چهارده روز اخیر راستگو نبوده‌ و حقیقت را نگفته اند و اکنون این قضیه در بازی آرژانتین و برزیل جنجال ساز شده است و پلیس برزیل خواستار دیپورت این بازیکنان شده است و بازی برزیل و آرژانتین به علت همین تصمیم متوقف شد و بازیکنان آرژانتینی قهر کرده و به نشانه اعتراض به این کار برزیلی ها زمین را ترک کردند.

در ادامه و پس از درگیری های فراوان تصمیم گرفته شد تا این بازی لغو شود و باید دید که در ادامه چه اتفاقاتی در این باره خواهد افتاد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/17046کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب