درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه جنگ اقتصادی/ایران شناسه: ۱۱۵۹۴۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۴ : ۰۹ بازدید: ۳۱۸دیدگاه: ۰

آغاز توزیع ۲۷ هزار ویلچر اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم کشور

آغاز توزیع ۲۷ هزار ویلچر اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم کشور فاز اجرایی طرح «مثبت حرکت» بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، برای تأمین ۲۷ هزار ویلچر معلولین در مناطق کم‌برخوردار کشور صبح‌امروز آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، توزیع ۲۷۰۰۰ ویلچر اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام به معلولان مناطق محروم کشور درمراسمی درمحله محروم هرندی تهران رسما آغاز شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خردادِ ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم گفت: حدود ۴۰ روز پیش تفاهمنامه‌ای با سازمان بهزیستی برای تأمین ۲۷ هزار ویلچر معلولان مناطق محروم کشور منعقد کردیم و امروز آغاز فرایند اجرایی آن را خواهیم داشت.

سیدعبدالله ارجائی با بیان اینکه توزیع ویلچر از امروز به صورت نمادین در محله محروم هرندی تهران آغاز می‌شود گفت: فردا نیز دریکی از روستا‌های محروم کاشمر از توابع استان خراسان رضوی توزیع این ویلچر‌های اهدایی را ادامه خواهیم داد. این کار توسط بنیاد ۱۵خرداد و مشارکت مردم اجرا می‌شود و سازمان بهزیستی در این مرحله نقشی ندارد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد با اشاره به اینکه جامعه هدف طرح مثبت حرکت معلولین محروم شامل دهک‌های یک تا سه درآمدی هستند که سازمان بهزیستی مشخصات آن‌ها را در اختیار ما قرار داده است، ادامه داد: هر یک از این ویلچر‌ها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب این است که تمام این ویلچر‌ها تماما ایرانی و ساخته شده توسط خود معلولان دریکی از مؤسسات خیریه است و توانسته تأییدیه لازم راهم کسب کند.

دراین مراسم داوود علیپوریان کاپیتان تیم والیبال نشسته و قهرمان دو دوره پارالمپیک، به عنوان سفیر "طرح مثبت" معرفی شد.

ارجائی افزود: مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح به سامانه ir.۱۵۴۰ مراجعه کنند و برای این امر همکاران ما با آن‌ها تماس می‌گیرند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/11594کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب