درحال بارگذاری

گروه: فناوری / حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات/قم/ایران شناسه: ۹۴۳۱۵۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸ : ۱۲ دیدگاه: ۰

وزیر ارتباطات:

۷۰ درصد کشور تا پایان سال تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند

۷۰ درصد کشور تا پایان سال تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با افتتاح امروز ۴۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته و تلاش می شود این آمار تا پایان سال به ۷۰ درصد برسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، عیسی زارع پور در حاشیه افتتاح پروژه فیبرنوری استان قم  گفت: همزمان با دور دور سفر رئیس جمهور به استان قم پروژه فیبر نوری شهر قم به همراه ۶ شهر دیگر افتتاح می‌شود و این شهرها تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در حال حاضر ۷.۵ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار دارند و تلاش می‌شود تا پایان سال این آمار به ۱۴ میلیون خانوار برسد.

زارع پور افزود: شهروندان استان قم در صورت دادن درخواست نسبت به دریافت فیبرنوری، اپراتورها موظف هستند طی مدت یک ماه این خدمت را به آنها ارائه دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیبرنوری که دارای اینترنت پر سرعتی است می‌تواند جریان کسب و کارهای مجازی و همچنین فعالیت‌ها در فضای اینترنت را رونق دهد.

وی بیان کرد: با افتتاح امروز ۴۰ درصد از جمعیت کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته و تلاش می‌شود این آمار تا پایان سال به ۷۰ درصد برسد.

زارع پور افزود: در گام بعدی تلاش می‌شود تا مردم را نسبت به استفاده از این فناوری ترغیب کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در این مرحله ۴۵۰ هزار نفر در استان قم تحت پوشش فیبرنوری قرار می‌گیرند.

زارع پور افزود: استان قم به دلیل اینکه استفاده کنندگان اینترنت در آن زیاد است فیبرنوری سرعت آپلود و دانلود را چندین برابر می‌کنند که برای آنان بسیار کاربردی تر خواهد بود.

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/94315کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب