درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۹۳۴۰۷۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸ : ۱۲ بازدید: ۱۰۲دیدگاه: ۰

مادران غزه، مربیان جهانی

مادران غزه، مربیان جهانی جنگ غزه به پایان خواهد رسید و روزهای بعد از پیروزی، روزهای جهان بدون صهیونیسم فرا خواهد رسید، در آن روز ما زن‌های مسلمان باید یک پویش بین‌المللی راه بیندازیم و از مادران غزه بخواهیم یک دوره تربیت دینی برای فرزند برایمان برگزار کنند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، جنگ غزه به پایان خواهد رسید و روزهای بعد از پیروزی، روزهای جهان بدون صهیونیسم فرا خواهد رسید، در آن روز ما زن‌های مسلمان باید یک پویش بین‌المللی راه بیندازیم و از مادران غزه بخواهیم یک دوره تربیت دینی برای فرزند برایمان برگزار کنند. نه از این دوره‌های عجیب‌وغریب و فانتزی امروزی که وسط امتحان عملی، وسط سرگردانی و حیرت و شک‌های زندگی به دردمان نمی‌خورد.
مادران و مادربزرگ‌های فلسطینی، اساتید مسلط مقاوم پروری هستند که باید یک کلاس جهانی تشکیل شود و آن‌ها برایمان زیسته‌هایشان را بگویند، بگویند چه‌طور می‌شود فرزندت را آن قد مؤمن و قوی تربیت کنی که وقتی از زیر آوار ناملایمات، آوار خانه و ساختمان و یا آوار گرفتاری و شکست و مصیبت بیرون آمد، اول سجده شکر بجا آورد و بندگی یادش نرود.
چه‌طور می‌شود فرزندت را آن‌قدر مؤمن و قوی تربیت کنی که در لحظه‌های نفس‌گیر مرگ عزیزانش، قرآن بخواند و برای دیگران شهادتین زمزمه کند و دعا و یاد الله اولین پناه گاهی باشد که در شرایط سخت یادش می‌آید، نه پناه بردن به عشق پوشالی و اندوه و خودزنی و افسردگی.
مادرهای غزه باید یادمان بدهند، چه‌طور می‌شود فرزندت را آن‌قدر مؤمن و قوی تربیت کنی که به‌جای توقع از همه‌کس و همه‌چیز و شاکی بودن از زمین و زمان، در لحظات سخت هم شاکر باشند، وگرنه شاد و راضی بودن به‌وقت آسایش را همه بلدند.
امام زمان (عج) یارانش را از مؤمنانی انتخاب می‌کند که قدرت روحی دارند، نه از انسان‌های وارفته و مچاله‌های روحی، ما نیاز به آموختن الفبای این سبک زندگی داریم.
روایت نقش‌آفرینی زنان و مادران در غزه از اهداف اصلی رویداد مادران مقاومت است. مادران بستر پیوندهای اجتماعی هستند و عواطف اجتماعی نقطه اصلی احیای قلوب و پیروزی مقاومت است. فرزندان در مسیر مقاومت باید مبارزه با طاغوت را در کنار پذیرش توحید درک کنند. روایت ظلم تاریخی باطل در برابر عظمت حق در این ایام بسیار ضرورت دارد.
به مادران غزه شهادت فرزندانشان را تسلیت و تهنیت می‌گوییم و برای چنین فرزندانی که نوع تربیتی آن‌ها در زمینه مقاومت، الگوی تربیتی ما و همه مادران دنیاست. به آن‌ها تبریک می‌گوییم. فرزندان آن‌ها با شهادت و مقاومت و صبر و شکرگزاری باعث بیداری انسان‌های آزاده در جهان شدند.
مادران و زنان غزه با صبری که کردند چهره واقعی اسلام را به دنیانشان دادند که دلیل اسلام آوردن بسیاری از انسان‌های آزاده شدند و این همان عاقبت‌به‌خیری برای انسان مسلمان است.
در آخر منتظر پایان جنگ و روزهای خوش و شاد و برای همه مردم غزه خصوصاً کودکان هستیم، همان‌طور که رهبر عزیز و فرزانه انقلاب فرموده بود که "اسرائیل کمتر از بیست‌وپنج سال آینده را نخواهد دید"، باوجوداین جنایت‌های شدید، انسان‌های آزاده در سراسر جهان بیدار می‌شوند و نابودی اسرائیل نزدیک می‌شود.

زهرا آینه‌دار، فعال فرهنگی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/93407کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب