درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۹۲۶۰۲۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴ : ۰۰ دیدگاه: ۰

تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی

تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه کنونی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر از الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست باز هم به تظاهرات اعتراضی در منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی دست زدند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، تظاهراتی اعتراضی را علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کردند و خواستار بازگرداندن این اسیران از نوار غزه شدند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌نشینان معترض در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو ضمن تظاهرات خواستار سرنگونی نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که معترضان صهیونیست خیابان اصلی «ایالون» در تل‌آویو را بسته‌اند.

علاوه بر این قدس اشغالی نیز شاهد برگزاری تظاهرات مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست است.

همچنین منابع رژیم صهیونیستی از تظاهرات صدها شهرک‌نشین صهیونیست در حیفای اشغالی خبر دادند. این معترضان نیز خواستار برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات شدند.

این منابع گزارش دادند که شهرک‌نشینان در تقاطع «کرکور» دست به تظاهرات زده‌اند و خواستار توافق بر سر مبادله اسیران صهیونیست با مقاومت فلسطین و آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه شده‌اند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/92602کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب