درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۸۷۶۸۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۳۰ : ۲۲ بازدید: ۱۴۶دیدگاه: ۰

به بهانه ساخت ناوشكن ديلمان!

به بهانه ساخت ناوشكن ديلمان! جريان غربگرا كه تفكرات منحط ليبرال دموكراسي و سوسيال دموكراسي را در ايران نمايندگي مي‌كند حاضر نيست شمشير كشيدن عليه اسرائيل را به رسميت بشناسد. اين‌ها بزرگ‌ترين تهديد براي امنيت ملي در جنگ سخت و نرم عليه دشمنان اسلام هستند!

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

1- خداوند متعال در قرآن دستور آماده‌باش همه‌جانبه به مسلمانان در برابر دشمنان و تهيه هر نوع سلاح و امكانات را داده است.
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ ... (انفال 60)
روايت داريم پيامبر اسلام (ص) وقتي باخبر شد كه در يمن اسلحه‌ جديدي ساخته شده شخصي را براي تهيه آن به يمن فرستاد. از آن حضرت نقل شده كه با يك تير سه نفر به بهشت مي‌روند: «سازنده آن، آماده كننده و تيرانداز»
همزمان با سالروز شهادت شهيد فخري‌زاده، ناوشكن نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به نام «ديلمان» كه توسط متخصصان صنايع دريايي وزارت دفاع طراحي و توليد شده است در درياي خزر به ناوگان شمال و منطقه چهارم دريايي امام رضا (ع) نداجا ملحق شد.
120 مركز دانشگاهي با هزار متخصص با صرف يك ميليون و دويست هزار ساعت تحت مديريت نيروي دريايي ارتش دست‌اندركار بزرگترين پروژه دفاعي كشور براي ساخت ناوشكن ديلمان بودند.
خدا رحمت كند شهيد قاسم سليماني را كه مي‌فرمود :«ما شبي را به صبح نمي‌رسانيم و صبحي را به شب سر نمي‌كنيم مگر اين‌كه به دشمن فكر مي‌كنيم.»
خوشبختانه روز يا هفته‌اي نيست كه اخبار پيشرفت‌هاي دفاعي كشور در رسانه‌ها از صدر اخبار كشور فروافتد. همين هفته گذشته بود كه رهبر معظم انقلاب با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضاي عاشورا آخرين دستاوردهاي هوافضاي سپاه را در يك نمايشگاه بازديد فرمودند. همزمان از موشك كروز هايپرسونيك فتاح2، سامانه پدافندي متحرك مهران و سامانه ارتقاء يافته 9 دي و همچنين پهپاد شاهد 147 رونمايي شد.
در پايان اين بازديد فرمانده كل قوا در يك كلمه پيشرفت هاي دفاعي كشور را «عالي» توصيف كردند و از روند رو به جلوي آن اظهار رضايت فرمودند.
2- دورتادور مرزهاي ايران وحتي دورتر از آن «ناتو» خيمه زده است. ناتو در هوا، دريا و زمين در اطراف ايران حضور دارد. علاوه برآن ارتش رژيم صهيونيستي به عنوان دشمن اصلي مسلمانان جهان به طور اعم و ايران به طور اخص بزرگترين تهديد امنيت ملي ما محسوب مي شود.
همين چند سال پيش «داعش» كه ساخته و پرداخته ناتو بود به جان كشورهاي اسلامي افتاد و با هدف فتح تهران يكي از اهداف بزرگ ناتو كه تجزيه كشورهاي اسلامي بود را داشت عملياتي مي‌كرد.
سردار سليماني از «تهديد» داعش يك «فرصت» ساخت و سازه‌هاي نيرومند مقاومت اسلامي را در يك ارتش چند مليتي در عراق ، سوريه، لبنان و بالاخره نيروهاي پاي كار مبارزه با اشغالگري در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين را پديد آورد. امروز نيروهاي مقاومت در غرب آسيا در برابر گسترش ناتو در منطقه سينه سپر كرده و در عمليات محيرالعقول طوفان‌الاقصي ضربه‌اي كاري و كشنده به ساختار نظامي ناتو زده‌اند.
ناتو امروز مشغول چانه‌زني براي آزادي اسراي خود در فلسطین اشغالی است و بارها اعلام كرده كه حاضر به گسترش جنگ نيست!
دشمن مي‌داند ايران و نيروي مقاومت در منطقه از مرز «بازدارندگي» عبور كرده و در مقام و موقف «اقدام پيشدستانه» ايستاده‌اند .
3- وسعت و جغرافياي طبيعي ايران امروز ، يك سوم ايران دويست سال گذشته است. شاهان قاجار با بي‌عرضگي در برابر توطئه‌هاي نظامي دشمنان اسلام، مملكت را تجزيه كردند!
آنها در برابر خطر روسيه اميدشان به توپخانه انگليسي و تخصص فرانسوي‌ها براي سامان دادن ارتش بودند. قاجار با عهدنامه ننگين گلستان و تركمانچاي تن به تجزيه ايران دادند.
دولتمردان آن روز نويد پيروزي را در دستان قدرت‌هاي خارجي و مذاكرات جستجو مي‌كردند.
از مفهوم «قوه» ، «قدرت» و «استطاعت» هيچ نظريه و تئوري واقعي در دست نداشتند.
نفوذ جريان فراماسونري در اركان حكومت اجازه نمي‌داد آنها به اين مفاهيم فكر كنند.
همين روند تجزيه ايران ، در دوران پهلوي ادامه يافت!
4- طبق اصل 110 قانون اساسي ولايت فقيه، فرمانده كل قوا و مسئول حفظ امنيت كشور در برابر توطئه‌هاي دشمن و مسئوليت جنگ و صلح به عهده اوست.
طي چهار دهه گذشته كه نظام سياسي ايران تغيير كرد و در رأس نظام ؛ فردي شجاع، مدير، فقيه و عالم به مسائل روز قرار گرفت،اقتدار كشور متكي به ملت، توطئه تجزيه و تضعيف ايران توسط قدرت‌هاي جهان را متوقف كرد. اكنون ايران در جايگاهي نشسته است كه معادلات قدرت در منطقه و جهان را تعيين مي‌كند.
متأسفانه در اوج توطئه‌هاي دشمن در جنگ نرم و جنگ سخت گاهي از دستگاه ديپلماسي صداهايي بيرون مي‌آمد، از اين قبيل كه من مفهومي به نام دشمن را قبول ندارم! يا اين‌كه تكليف امنيت ملي در مذاكرات و گفت‌وگو رقم مي‌خورد نه در ميدان! اين حرف‌ها همان حرف‌هاي ميرزا ابوالحسن خان شيرازي ، اولين سفير ايران در انگليس است. كه او را در مقام عاقد قرارداد ننگين تركمانچاي نشاند! اين جماعت با همين ذهنيت متوهّم رفتند برجام را كه خسارت محض بود امضا كردند.
نظير همين صداها در برخي محافل روشنفكري و دانشگاهي شنيده شد كه اسرائيل آخرين محصول تمدن و تجدد و هم آغوشي تفكر ليبرال دموكراسي و سوسيال دموكراسي است.
اسرائيل باطن جهان جديد و تمدن غربي است. لذا جنايات و خشونت محض غاصبان قدس را در جنگ اخير ناديده گرفتند و حاضر نشدند هم‌صدا با ملت ايران و ملت‌هاي جهان آن را محكوم كنند!
آنها بيانيه هابرماس را كه به مثابه قرائت فاتحه براي جان‌باختگان و معدومين ارتش اسرائيل صادر شد را دليل اين سكوت خود مي‌دانند!
جريان غربگرا كه تفكرات منحط ليبرال دموكراسي و سوسيال دموكراسي را در ايران نمايندگي مي‌كند حاضر نيست شمشير كشيدن عليه اسرائيل را به رسميت بشناسد. اين‌ها بزرگ‌ترين تهديد براي امنيت ملي در جنگ سخت و نرم عليه دشمنان اسلام هستند!
اين جماعت در برابر پيشرفت‌هاي كشور ايستاده‌اند و در راه بهبود زندگي مردم اخلال مي‌كنند و به تعبير نتانياهو به نمايندگي از اسرائيل در داخل ايران مي‌جنگند.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/87681کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب