درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه بورس/ایران شناسه: ۸۰۴۳۲۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴ : ۱۰ دیدگاه: ۰

تحلیل بورس؛

چرخش به سمت بالا به شرط رسیدن سریع به حمایت

چرخش به سمت بالا به شرط رسیدن سریع به حمایت اگر بازار با یک سرعت سریع به نقطه حمایت برسد، احتمال بازگشت به روند صعودی قوت خواهد گرفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، اولین قسمت برای پیش بینی هفته جاری بورس نگاهی به روند معاملاتی و فاکتورهای بازار در هفته گذشته تا زمان اتمام آن است که هیچکدام جهت گیری خاصی را در بازار تأیید نمی‌کند و صرفاً یک بازار نوسانی دیگر را برای هفته جاری بازار نشان می‌دهد.

روند محتملی که می‌توان برای بازار سرمایه در این هفته انتظار داشت نوسان بالا و پایین است که در جمع بندی روزها گرایش به سمت افت تا محدوده دو میلیون و صد هزار واحد خواهد بود که تا آن روز می‌توانیم شاهد رفتاری اکثراً فروشنده توسط حقیقی‌ها در بازار و خریدارانه توسط حقوقی‌ها در بازار باشیم که پس از نزدیکی به این ناحیه پر پتانسیل بازار و در صورتی که شاهد رسیدن شاخص کل به این محدوده در این هفته باشیم.

علی فراقی در این باره به مهر گفت: اگر بازار به سرعت به سقف قبلی شاخص کل بورس در سال ۹۹ نزدیک شود، احتمال زیاد شاهد چرخش بازار و تشکیل یک تقاطع جدید خواهیم بود که به احتمال بالا توانایی این را خواهد داشت که نقطه برگشت جدید و اصلی بازار سرمایه را برای حرکت بعدی رقم بزند. در جمع بندی صحبت‌ها در اوایل هفته شاهد نوسانات در بازار خواهیم بود که در برآیند شاهد افت در بازار که پس از رسیدن به ناحیه‌های مهم ذکر شده شاهد عوض شدن رفتار بازار به احتمال قوی خواهیم بود.

برای نکته حائز اهمیت هم با توجه به رفتار گذشته بازار در صعودها همراهی کردن رشد حجم و ارزش معاملات می‌تواند همانند یک اندیکاتور تأیید کننده ضامن ثبات این چرخش و شروع مسیر جدید بازار باشد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/80432کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب