درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۹۱۶۰۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۳۱ : ۱۹ بازدید: ۲۶۶دیدگاه: ۰

سخنی با رئیس جمهور محترم

سخنی با رئیس جمهور محترم بیش از 20 سال است جماعتی از جوانان غیور این ملت، مظلومانه به پیمانکاران شرکت‌ها برده‌ای می‌کنند و تا به حال هیچ دولتی نتوانسته و یا نخواسته درگیر مافیاهای پشت پرده این خوان پررنگ قجری باشد از دولت نهم تا دولت دوازدهم پیمانکاران با غمض عین آن‌ها اجازه یافتند این بردگی را همچنان با مظلومیت نیروهای شرکتی ادامه دهند .

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، بیش از 20 سال است جماعتی از جوانان غیور این ملت، مظلومانه به پیمانکاران شرکت‌ها برده‌ای می‌کنند و تا به حال هیچ دولتی نتوانسته و یا نخواسته درگیر مافیاهای پشت پرده این خوان پررنگ قجری باشد از دولت نهم تا دولت دوازدهم پیمانکاران با غمض عین آن‌ها اجازه یافتند این بردگی را همچنان با مظلومیت نیروهای شرکتی ادامه دهند البته ناگفته نماند تعدادی از نیروهای شرکتی در بعضی سازمان‌ها از جمله در وزارت آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای در زمان دولت دهم تبدیل به پیمانی شدند.
 متاسفانه مجلسیان گذشته نیز چندان تمایلی به حل این موضوع نداشتند فلذا این روال برده‌داری نوین همچنان ادامه داشته و دارد تا اینکه دولت انقلابی با شعارهای ایجاد عدالت و کار انقلابی بدون ملاحظه، مستقر شد اما باز توجه دولت نسبت به این کار مهم سرنوشت‌ساز به تعویق افتاد و تا به حال کسی تمایل چندانی برای حل این معضل اجتماعی نشان نداده است.
 تنها فرقی که این دولت با دولت‌های گذشته دارد در این است که اکثر مجلسیان علی‌الخصوص کمیسیون امور اجتماعی برای همکاری با دولت به منظور طرح ساماندهی نیروها، در مجلس برای حذف پیمانکاران به منظور حل مشکلات نیروهای شرکتی اعلام آمادگی کرده‌اند. خوشبختانه معاون امور استخدامی رئیس جمهور نیز موافق حل این معمای 20 ساله می‌باشد.
 حالا باید از رئیس جمهور محترم سئوال کرد که چرا هنوز علیرغم اعلام آمادگی مجلس، سرنوشت جوانان در دست پیمانکاران فرصت‌طلب رقم می‌خورد؟ این در حالیست که قائم مقام کمیسیون امور اجتماعی مجلس جناب آقای اسماعیلی گفته ما اسنادی از عملکرد این شرکت‌های پیمانکاری داریم که ۷۰ میلیارد تومان پول گرفته‌اند تا در یک مجموعه از یک وزارتخانه حقوق نیروها را پرداخت کنند اما طبق اسنادی فقط ۵۷ میلیارد تومان برای حقوق پرداخت شده است یعنی درآمد یک پیمانکار ماهانه ۱۳ میلیارد تومان می‌باشد.
 دولت محترم می‌داند که هدف از ساماندهی نیروها و طرح آن در مجلس از میان برداشتن پیمانکاران زالوصفت است که با سرنوشت جوانان بازی کرده و نسبت به حکومت اسلامی نارضایتی ایجاد می‌کنند. به نظر می‌رسد بجاست این غده‌های سرطانی جوان‌کش هرچه سریع‌تر جراحی قانونی شوند تا حق کسی در نظامی که اسمش اسلام و عملش عدل است ضایع نگردد.
 در خاتمه سخنی با آیت‌الله رئیسی که شاید عنایتی بر احوال این جوانان باشد.
 جناب آقای رئیسی! وضع موجود شرکت‌ها و حضور گسترده پیمانکاران موجبات نگرانی و ناامیدی جوانان را فراهم ساخته است چراکه این امر ناصواب باعث از بین رفتن امنیت شغلی شده و نوعی برده‌داری نوین در جامعه قلمداد می‌شود امید است با طرح ساماندهی نیروهای شرکتی در مجلس بتوانید ریشه این برده‌داری نوین را برای همیشه بخشکانید.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/79160کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب