درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه بیمه و بانک/ایران شناسه: ۷۸۶۷۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۳۴ : ۱۹ دیدگاه: ۰

آخرین قیمت ارز و طلا/ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی سکه در بازار

 آخرین قیمت ارز و طلا/ کاهش ۵۰۰ هزار تومانی سکه در بازار قیمت سکه تمام بهار آزادی در جریان مبادلات امروز بازار ارز و طلا با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر نرخ، به قیمت ۴۲ هزار و ۲۰۸ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۷۰۸ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیررسمی با افت هزار تومانی را ۵۱ هزار تومان اعلام کردند.

 

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی، ‌۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار  به نرخ ۱۶ میلیون تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز بدون تغییر قیمت، حدود ۱۹۴۵ دلار بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/78671کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب