درحال بارگذاری

گروه: سیاست/اردبيل/ایران شناسه: ۷۷۸۳۰۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳۱ : ۱۷ دیدگاه: ۰

امام جمعه اردبیل:

انتخاب ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر موفقیت بزرگی است

 انتخاب ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر موفقیت بزرگی است امام جمعه اردبیل گفت: انتخاب ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر موفقیت بزرگی برای کشورمان است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد، با اشاره به ثبت‌نام‌های پیش روی خودرو اظهار داشت: ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، این روز‌ها برای خودرو ثبت نام می‌کنند، از هموطنان می‌خواهم اگر پیشرفت کشور را می‌خواهید ثبت نام نکنید.

وی با تبیین روند کاهشی قدرت آمریکا در سطح جهانی، خاطرنشان کرد: دنیا تماماً عبرت است، روزی روزگاری آمریکا هر چه اراده می‌کرد هیچ کس و هیچ دولتی نمی‌توانست در برابر آن بایستد، اما الان به روزگاری افتاده که هر روز هم پیمانانش به او دهن کجی می‌کنند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به انتخاب اخیر ایران به عنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر، به تحلیل ابعاد این موضوع پرداخت و تصریح کرد: رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل این هفته در نامه‌ای به اعضا این شورا اعلام کرد که ایران به ریاست مجمع اجتماعی حقوق بشر انتخاب شده است این انتصاب موفقیت بسیار بزرگی برای ایران است، چون نشان می‌دهد که افترای ضد حقوق بشری برای ایران صحت ندارد.

عاملی تصریح کرد: اسرائیل در عرض سه روز اخیر 31 نفر را در غزه کشت و در سه ماه اول سال جدید میلادی 131 انسان بی‌گناه را کشته است، چرا آنجا حس حقوق بشری شما تحریک نمی‌شود 6 نفر از این 31 نفر اخیر کودک بودند، با این تبعیض آبرویی برای حامیان اسرائیل نمانده است.

وی در خصوص جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: اسرائیل در طول عمر نامشروع خود حدود 3 هزار نفر را در داخل و خارج از اسرائیل ترور کرده است در تاریخ زندگی بشر هیچ دولتی به این حد دست به ترور نزده است، اسرائیل از این جهت سیاه‌ترین پرونده را دارد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر آثار مهم عکس‌العمل جهاد اسلامی، گفت: با حمله جهاد اسلامی هیمنه سیاسی، هیمنه نظامی (گنبد آهنین) و جایگاه بین‌المللی اسرائیل کاملاً ضربه دید.

وی در خاتمه یاد آور شد: اسرائیل آمده بود در بیخ گوش ما برای ما چاه بکند، ولی خودش در چاه بسیار عمیق افتاد و حالا دست و پا می‌زند تا از آن خارج شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/77830کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب