درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۳۴۶۳۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۴۴ : ۱۳ بازدید: ۱۰۶دیدگاه: ۰

شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده:

قدرت سپاه باعث عصبانیت دشمنان نظام شده است

قدرت سپاه باعث عصبانیت دشمنان نظام شده است شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده با صدور بیانیه‌ای با محکوم نمودن تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا تاکید کرد: قدرت سپاه باعث عصبانیت دشمنان نظام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «نیک رو»، شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده با صدور بیانیه‌ای با محکوم نمودن تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا تاکید کرد: قدرت سپاه باعث عصبانیت دشمنان نظام شده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [=دشمنان‌]، آماده سازید!
پارلمان اروپا روز 29 دی ماه 1401 خواستار قرارگرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست «تروریستی» اتحادیه اروپا شد.
این اقدام ضد ایرانی و مغایر با قوانین بین‌الملل اتحادیه اروپا که بدنبال مداخله‌های چند ماه اخیر کشورهای اروپایی در امور داخلی کشور ایران و حمایت از اغتشاشات انجام شده است. نشان از عصبانیت دشمنان نظام اسلامی از قدرت سپاه پاسداران و توانایی این نهاد انقلابی در حفظ امنیت کشور و منافع جهان دارد.
شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده ضمن محکوم کردن این اقدام در پی اظهارات رؤسای محترم قوای سه گانه قوه مبنی بر مقابله به مثل با این اقدام مغایر با قوانین بین‌المللی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیش از چهل سال از عمر نظام مقدس اسلامی در مقابله با تهدیدات امنیتی و نظامی و حل مشکلات اقتصادی و بحرانهای اجتماعی همواره در کنار مردم شریف ایران بوده و از جان و مال و آبروی آن‌ها دفاع کرده حمایت می‌نماید و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی آنان را مسألت می‌دارد و ان‌شاءالله تدوام این جهاد در رکاب امام زمان (عج) در نبرد با استکبار جهانی منجر به تحقق عدل و صلح در جهان خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/73463کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب