درحال بارگذاری

گروه: سیاست/قم/ایران شناسه: ۷۲۶۵۷۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱ : ۱۰ دیدگاه: ۰

آیت الله خاتمی:

پیام روشن اجتماع قم حمایت از رهبری و نظام اسلامی تا پای جان است

پیام روشن اجتماع قم حمایت از رهبری و نظام اسلامی تا پای جان است امام جمعه موقت تهران گفت: اجتماع بزرگی که در قم برپا شد، پیام روشنی دارد که ما تا پای جان از رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی حمایت می‌کنیم و امیدواریم این انقلاب به دست صاحب اصلیش برسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجمع اعتراضی حوزویان و مردم قم علیه نشریه فرانسوی که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در یک جنگ ترکیبی با دشمنان قرار دارد که این جنگ رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: سابقه جنگ ترکیبی به صدر اسلام باز می‌گردد که دشمنان نسبت به تخریب دین مبین اسلام و پیامبر اکرم دست به کار شدند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان، پیامبر اسلام را ساحر، کذاب و مجنون می‌خواندند افزود: پیامبر اسلام در تحریم اقتصادی قرار گرفت و به شعبه ابی طالب رفت و در ادامه نقشه ترور پیامبر اکرم توسط آنان کشیده شد.

امام جمعه موقت تهران عنوان داشت: توطئه‌ها علیه پیامبر اسلام به دلیل آن بود که دشمنان می‌خواستند اسلام را از میان بردارند و خداوند نیز در قرآن کریم فرموده است که دشمنان و کفار تا قیامت دست از از سر مسلمین بر نخواهند داشت.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت دشمنان اسلام امروز نیز بدانند که اگر مکتب تشیع به خطر بیفتد، طلاب حوزه‌های علمیه و همچنین آحاد مردم شریف قم و کشور در برابر آنان خواهند ایستاد و جانشان را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام در ابتدای کار خود تنها دو همراه داشت بیان داشت: نقشه‌های دشمنان راه به جایی نبرد و امروز بیش از یک میلیارد ۵۰۰ میلیون نفر در دنیا پیرو مکتب اسلام هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه نشریه فرانسوی در گذشته نیز نسبت به ساحت پیامبر اسلام بی احترامی کرده بود افزود: این اجتماع برای بستن و تعطیلی این نشریه نیست؛ چرا که آنان کوچک‌تر از آن هستند که این اجتماع بزرگ برای آنان تشکیل شود؛ بلکه این اعتراض علیه دولت فرانسه و غربی‌ها است که به بهانه آزادی بیان از این نشریه حمایت می‌کنند.

اگر آزادی بیان در فرانسه وجود دارد چرا کسی نمی‌تواند در موضوع هولوکاست حرفی به میان بیاورد

آیت الله خاتمی بیان داشت: اگر آزادی بیان در این کشور وجود دارد چرا کسی نمی‌تواند در خصوص موضوع هولوکاست حرفی به میان بیاورد و و ادعای آزادی بیان آنان دروغ است و آنها به اسم آزادی به مقدسات توهین می‌کنندو

امام جمعه موقت تهران افزود: این افراد در حالی نسبت به رهبر معظم انقلاب اهانت کردند که ایشان جانباز انقلاب اسلامی است و در دوران دفاع مقدس رزمنده بوده و ملت ایران سراسر نسبت به ایشان عشق می‌ورزند، چرا که راه امام راحل را ادامه می هد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اغتشاشات اخیر اعتراض نبود افزود: اعتراض در کشور ما آزاد است اما عده‌ای از اغتشاشگران از اعتراض مردم سو استفاده کرده و دست به آتش زدن مسجد، قرآن و توهین به مقدسات کردند و هرکسی امروز این اغتشاشات را اعتراض بنامد این امر خودش اغتشاش دیگری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم کشورهای اروپایی در اعتراضات خود هیچگاه تورات و انجیل را نمی‌سوزاند و به کلیسا حمله نمی‌کنند افزود: متأسفانه در سه ماه اخیر در ایران شاهد بودیم که اغتشاشگران قرآن را به آتش کشیدن و مسجد را سوزاند و بسیاری از مدافعان امنیت را به شهادت رساندند که باید از آنها پرسید آیا اسم این اعتراض است.

امام جمعه موقت تهران افزود: اجتماع بزرگی که در حرم حضرت معصومه (ص) صورت گرفته است پیام روشنی دارد و آن نیز به آمریکا و صهیونیست‌ها و عوامل مزدورشان در داخل کشور است که این انقلاب و جمهوری اسلامی مورد حمایت است و ما تا آخرین نفس از رهبر معظم انقلاب حمایت می‌کنیم و امیدواریم این انقلاب به دست صاحب اصلیش برسد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72657کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب