درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه امنیتی و دفاعی/خراسان رضوی/ایران شناسه: ۷۲۵۷۵۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۵۰ : ۲۰ دیدگاه: ۰

بازداشت چند سرشبکه فراخوان‌های اجتماعات اخیر در مشهد

بازداشت چند سرشبکه فراخوان‌های اجتماعات اخیر در مشهد روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: چند سر شبکه فراخوان‌های اجتماعات اغتشاشات در شهر مشهد دستگیر شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: ‌ تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد‌ دستگیر شدند.

این گزارش می افزاید: ‌با هدف ایجاد آرامش و امنیت مردم عزیز؛ مدیران و اعضای موثر مخل امنیت و نظم عمومی کشور که در فضای مجازی فعالیت می‌کردند شناسایی و طبق ماده 42 قانون جرایم رایانه ای دسترسی آنها مسدود شد.

‌آرمان مجدی ‌یکی از سرشبکه‌های بازداشت شده ‌در اعترافات خود می‌گوید: من هم مثل شما فکر می‌کردم  کاری که انجام می‌دهم درست است و با براندازی نظام همه مشکلات درست می‌شود.

وی می‌افزاید: درگیر فضای مجازی شدن کاملا اشتباه است و تمام فیلم‌هایی که در فضای مجازی می‌بینید فیک و الکی است و هیچ چیز واقعی در فضای مجازی وجود ندارد اینکه بخوای بدون آگاهی و بدون منطق و دلیل بخوای یک چیزی را دنبال کنی اشتباه است و هم ضربه به خودت می‌زنی هم به کشورت.

سرشبکه فراخوان‌های اجتماعات اخیر در مشهد ادامه می‌دهد: این ضربه را داریم می‌بینیم چه سرمایه ای که از این کشور دارد به باد می‌رود با آتش‌زدن بیت و‌المال و هرج و مرج و آرامش را از خودمان و دیگران هم گرفته ایم و مردم نه تنها در خیابان بلکه در خانه خود نیز امنیت ندارند که زندگی کنند و ما با این کار به خودمان ضرر زدیم به جای اینکه بخواهیم چیزی را درست تر کنیم.

وی می‌گوید: آن‌هایی که آن طرف در کشورهای دیگر نشسته‌اند و می‌گویند این کارها را انجام دهید اگر درست است خوب بیایید خودتان انجام دهید فکر می‌کنم باید بیشتر فکر کنیم با دانشی که دارید تصمیم نگیرید و با منابع معتبر تصمیم بگیرید و فقط به فضای مجازی نگاه نکنید.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/72575کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب