درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۱۴۲۰۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۵۳ : ۰۹ دیدگاه: ۰

حاج‌علی‌اکبری:

مولوی عبدالواحد ریگی در راه وحدت تهدیدها و رنج‌ها را به جان خرید

 مولوی عبدالواحد ریگی در راه وحدت تهدیدها و رنج‌ها را به جان خرید رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی تاکید کرد: امام جمعه اهل سنت خاش با تمام توان ندای وحدت را صلا داد و در این راه، تهدیدها و رنج‌ها را به جان خرید و سرانجام جان بر سر این عهد و پیمان نهاد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه طی پیامی شهادت عالم روشن ضمیر و مجاهد، جناب مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه محترم و محبوب اهل سنت خاش را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ترور ناجوانمردانه و زبونانه عالم روشن ضمیر و مجاهد، جناب مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه محترم و محبوب اهل سنت خاش را با کمال تأسف و تأثر دریافت کردم.

آن روحانی مردمی و خیرخواه  عمری را در راه خدمت به مردم عزیز منطقه خاش و اعتلای وحدت مردم آن سامان گذراند.

ایشان همواره در پیشبرد آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی در تلاش بود و با تمام توان ندای وحدت را صلا داد و در این راه، تهدیدها و رنج‌ها را به جان خرید و سرانجام جان بر سر این عهد و پیمان نهاد.

خاطره خوش اینجانب در آن جلسه به یادماندنی که نماد بصیرت انقلابی و روشن بینی آن روحانی برجسته بود اکنون به عنوان یک قاب ماندگار و تصویر درخشان از حقیقت خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم غیور و نجیب خطه سیستان و بلوچستان در چشم و دل مردم ما،ماندگار شده است.

بد اندیشان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور خیز سیستان و بلوچستان از این حرکت بزدلانه جز افزایش  نفرت مردم ما از دشمنان وحدت ملی ایرانیان، نخواهند دید.

انشاالله خون این عالم شهید و دیگر شهدای وحدت و امنیت، دامان پر ننگ دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه محکمه وجدان مردم، رسوا خواهد ساخت.

انشاالله دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و مردمی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران این حادثه دردناک اقدام خواهند کرد.

اینجانب به نیابت از ائمه محترم جمعه کشور، شهادت غمبار آن روحانی باصفا و مردمی را به مردم غیور سیستان و بلوچستان بخصوص مردم عزیز خاش و بالاخص علما و فضلای محترم استان، به ویژه به خانواده بزرگوار و فرزندان محترم ایشان تسلیت و تعزیت می‌گویم و برایشان صبر و اجر را تمنا می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدجواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/71420کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب