درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه انتظامی و حوادث/ایران شناسه: ۷۱۰۰۳۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۴۳ : ۲۰ دیدگاه: ۰

فرمانده فراجا:

پلیس بااقتدار در دفاع از ارزش‌ها و برقراری امنیت ایستاده است

 پلیس بااقتدار در دفاع از ارزش‌ها و برقراری امنیت ایستاده است فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها، برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم ایستاده و میدان داری می‌کند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت از پلیس، مسیر را مشخص کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در آیین افتتاحیه پردیس بزرگ رفاهی و  تفریحی پلیس رضوی اظهار کرد: توسعه پردیس‌های رفاهی و تفریحی با جدیت در دستورکار فراجا قرار دارد چرا که بهره‌گیری از این مراکز برای آرامش پرسنل و خانواده‌های آن‌ها بسیار ضروری است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین تاکید کرد: تامین مسکن کارکنان انتظامی نیز با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم در این عرصه، گام‌های موثری در برنامه پنج ساله هفتم برداریم.

سردار اشتری درباره پردیس بزرگ رفاهی و تفریحی پلیس رضوی گفت: عملیات اجرایی ساخت این پردیس در اسفند سال گذشته آغاز شد و با همت فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، پس از گذشت هشت ماه، امروز فاز اول آن همزمان با ایام با سعادت ولادت حضرت زینب (س) افتتاح می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص وقایع و حوادث اخیر هم گفت: پلیس با اقتدار هوشمندانه برای دفاع از ارزش‌ها و برقراری نظم و امنیت و حقوق مردم ایستاده و میدان داری می‌کند و بسیج نیز همراهی خوبی در این شرایط داشته است.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم با تمام توان برای استقرار امنیت بایستیم و به این تکلیف خود به عنوان سربازان ولایت افتخار می‌کنیم و خوشبختانه مردم قدرشناس نیز از پلیس حمایت کرده اند.

سردار استری بیان داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با حمایت از پلیس، مسیر را مشخص کرد و برای ما در مقابله با جنگ ترکیبی، بسیار روحیه بخش بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/71003کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب