درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ / حوزه قرآن و فعالیت های دینی/ایران شناسه: ۶۷۷۱۵۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۵۵ : ۰۵ دیدگاه: ۰

رئیس سازمان تبلیغات، شهادت علی سراوانی را تسلیت و تهنیت گفت

رئیس سازمان تبلیغات، شهادت علی سراوانی را تسلیت و تهنیت گفت حجت‌الاسلام محمد قمی با صدور پیامی شهادت علی سراوانی را به همسر و خانواده، دوستان، همکاران و فرماندهان نیروی انتظامی؛ تسلیت و تهنیت گفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی، شهادت علی سراوانی را به همسر و خانواده، دوستان، همکاران و فرماندهان نیروی انتظامی؛ تسلیت و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسم اللّه الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت نعمت و پاداشی الهی است که خداوند متعال آن را بر بندگانی مشیت و اعطا می‌فرماید که زندگی خود را با او معامله کردند. معامله‌ای که خداوند منان در آن خود را خون‌بهای شهید قرار داده است؛ ذَلِکَ فَضْلُ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء.

امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جوانان غیور، متعهد و وارسته‌ای است که جان خود در راه احقاق حق و ادای تکلیف فدا نمودند

شهادت مظلومانه شهید والامقام علی سراوانی در حین انجام وظیفه، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید. یقیناً جان‌فشانی و ایثار سرفرازان فداکار و جان برکف نیروی انتظامی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران در تلاش و مجاهدت هستند، نزد حضرت حق مأجور و در پیشگاه ملت ایران ارزشمند و جاودانه خواهد بود

اینجانب شهادت این جوان برومند را به همسر و خانواده محترم ایشان، دوستان، همکاران و فرماندهان غیور نیروی انتظامی تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

محمد قمی
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ شمسی
۲۱ صفر ۱۴۴۴ قمری

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67715کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب