درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی / حوزه شهری/آذربايجان شرقي/ایران شناسه: ۶۷۶۳۵۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۳۹ : ۱۱ بازدید: ۲۷۱دیدگاه: ۰

شهردار تبریز:

خواهرخواندگی تبریز و کربلا باید پشتوانه همکاری‌های اجرایی باشد

خواهرخواندگی تبریز و کربلا باید پشتوانه همکاری‌های اجرایی باشد خواهرخواندگی این شهر با کربلا را بستر ارزشمند تعامل و همکاری خواند و گفت: خواهرخواندگی ۲ شهر، از وجود اشتراکات ارزشمند میان طرفین حکایت دارد و باید پشتوانه همکاری‌های اجرایی شود.

به گزارش بهرام توفیقی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «نیک‌رو» شهردار تبریز، خواهرخواندگی این شهر با کربلا را بستر ارزشمند تعامل و همکاری خواند و گفت: خواهرخواندگی ۲ شهر، از وجود اشتراکات ارزشمند میان طرفین حکایت دارد و باید پشتوانه همکاری‌های اجرایی شود.
یعقوب هوشیار در دیدار با سید حسن الشریفی، شهردار کربلا، با اشاره به حضور بیش از ٢٠ میلیون زائر در اربعین حسینی امسال، خاطرنشان کرد: میزبانی موفق این جمعیت عظیم، قطعاً از برکات و عنایات حضرت اباعبدالله(ع) است.
وی با بیان این‌که روند توسعه و آبادانی کربلای معلی، محسوس است، افزود: پروژه‌های مسیرگشایی، تقویت تجهیزات خدمات شهری، آراستگی فضای سبز، طراحی المان‌های نوری، تعریض معابر و  کیفیت آسفالت، از نقاط قوت مدیریت شهری کربلا است.
هوشیار با تاکید بر اینکه تبریز نیز در مسیر توسعه و آبادانی، همراه و همدل با بلدیه کربلا و مردم این شهر است، اظهار کرد: همکاری‌ ۲ شهر نباید محدود به دوران اربعین شود و ارتباط ۲ طرف، به ویژه در بحث‌های مطالعات شهری، خدمات شهری و فناوری‌های عمرانی، می‌تواند مثمرثمر باشد.
شهردار تبریز تاکید کرد: تعریف رویدادهای مشترک فرهنگی، ورزشی و مذهبی، از ایده‌هایی است که می‌تواند پیوند ۲ شهر را برجسته‌تر کند.
سیدحسن الشریفی، شهردار کربلا نیز در این دیدار، با بیان اینکه پیام اربعین، وفاق و وحدت، حول محور اهل‌بیت علیهم‌السلام است، گفت: خرسندیم که این رویداد عظیم، زمینه‌ساز همکاری‌های نزدیک با دیگر شهرها شده‌است.
وی با تقدیر از حضور فعال و تاثیرگذار شهرداری تبریز در برنامه‌های اربعین، اظهار کرد: این حضور، نشان‌دهنده گوشه‌ای از ظرفیت همکاری میان دو شهر خواهرخوانده است و ما هم امید داریم در طول سال، همکاری‌های مشابهی را با تبریز به ثمر برسانیم.
الشریفی، با قدردانی از تلاش پاکبان‌های تبریز در ایام اربعین، اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی این عزیزان، نقطه قوت موکب تبریز بود و نقش ارزنده در پاکسازی شارع عباس(ع) و محدوده برپایی موکب داشت.
شهردار کربلا، با بیان اینکه کربلا امسال میزبان بیش از ١۴ هزار موکب و هیئت بود، گفت: به خوبی در جریانیم که ساز و کار فعالیت موکب‌ها، نیازمند طرح‌هایی است و امیدواریم تجربه همکاری موکب‌ها، دستگاه‌هاو نهادهای ایرانی و عراقی، سال آینده، نتیجه‌بخش باشد.

 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/67635کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب