درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/اردبيل/ایران شناسه: ۶۶۵۶۶۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۴۰ : ۱۹ دیدگاه: ۰

معاون رئیس جمهور:

دولت مردمی تمرکززدایی از پایتخت را آغاز کرده است

دولت مردمی تمرکززدایی از پایتخت را آغاز کرده است معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت مردمی سیزدهم نگاه پیرامونی به استان های مختلف را با هدف تمرکززدایی از پایتخت شروع کرده و این کار را با شدت ادامه می‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در نشست با ایثارگران اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت به نمایندگی از دولت سیزدهم در استان اردبیل حاضر شدیم تا خدمات یک ساله دولت را برای عموم مردم تبیین و تشریح کرده و مصوبات سفر رئیس جمهور را نیز مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا ادای دینی را به این سرمایه‌های معنوی کشور انجام و دیدارهایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر قطعه از این سرزمین گنج عظیم و نهفته است که ظرفیت‌های عظیم به ویژه در بخش نیروی انسانی دارد که شایسته است دولت‌ها از این ظرفیت بی‌بدیل نیروی انسانی به بهترین شکل استفاده کنند.

قاضی زاده هاشمی نگاه دولت مردمی را در کنار حضور و سرکشی در بین مردم گره گشایی از مشکلات آحاد جامعه و واگذاری کارها به خود مردم اعلام کرد و افزود: با راه اندازی جریان مردمی سازی تلاش بر واگذاری امور به خود مردم است که در این راستا قطعاً از ظرفیت تعاونی‌ها، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی و … استفاده خواهد شد.

وی رکن اصلی دولت سیزدهم را پرهیز از نگاه به پایتخت و توجه به استان‌های مختلف و مناطق پیرامونی کشور عنوان و تصریح کرد: با رویکرد تمرکززدایی از پایتخت سعی بر این است تا سایر مناطق در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرند.

معاون رئیس جمهور عدم توسعه یافتگی کشور را به عنوان یک نقص اساسی در مدیریت منسجم عنوان کرد و افزود: استان اردبیل ظرفیت عظیم نیروی انسانی و مواهب خدادادی دارد که از این ظرفیت می‌توان در مسیر سرمایه گذاری و توسعه و تحول جدی بیش از گذشته استفاده کرد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/66566کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب