درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۶۴۰۱۹۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸ : ۱۰ دیدگاه: ۰

گفت‌وگوی محرمانه مسئولان رژیم صهیونیستی در سایه ترس از عملیات پهپادی حزب‌الله

 گفت‌وگوی محرمانه مسئولان رژیم صهیونیستی در سایه ترس از عملیات پهپادی حزب‌الله رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که مسئولان امنیتی اسرائیل از ترس افزایش عملیات پهپادهای حزب‌الله لبنان گفت‌وگوی محرمانه برگزار کرده‌اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تسنیم، شبکه 13 رژیم صهیونیستی فاش کرد که بعد از عملیات پهپادهای حزب‌الله لبنان در میدان گازی «کاریش»، مسئولان امنیتی اسرائیل از ترس افزایش عملیات پهپادی حزب‌الله جلسات محرمانه‌ای برگزار کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری i24، شبکه 13 رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که تل‌آویو تلاش می‌کند این روایت خود را غالب کند که پهپادهای حزب‌الله فقط برای صهیونیست‌ها تهدید امنیتی نیستند و این موضوع یک «تهدید جهانی» است.

رسانه‌های صهیونیستی این گفت‌وگوها را کاملاً محرمانه توصیف کردند که این نشست به‌ریاست «کارین الحرار» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، مسئولان امنیتی اسرائیل در این نشست ادعا کردند که آمادگی مقابله با پهپادهای حزب‌الله را دارند و در عین حال گزارش‌های عبری نشان می‌دهند که پیام‌های اسرائیل به حضور پهپادهای حزب‌الله در میدان گازی کاریش، پیام‌های یکسان و هماهنگی نبوده‌اند.

کشتی اسرائیلی در ماه گذشته به‌طور غیرقانونی و برای استخراج گاز به میدان گازی کاریش که در منطقه مورد مناقشه بین سرزمین‌های اشغالی و لبنان واقع شده، وارد شد و با عبور از خط 29 مرزی در دریا حریم آب‌های لبنان را نقض کرد.

روز شنبه، مقاومت اسلامی لبنان خبر داد که 3 پهپاد خود را به‌سمت منطقه مورد مناقشه در مرز دریایی لبنان و فلسطین اشغالی به پرواز در آورده است و تأکید کرد که این پهپادها برای انجام مأموریت شناسایی رفته بودند و این مأموریت را به‌درستی انجام داده پیام‌های لازم را نیز رساندند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: مشکل اسرائیل این است که نمی‌داند چگونه واکنش نشان بدهد و ما نمی‌دانیم که ارتش چگونه عمل خواهد کرد. پهپادهایی که حزب‌الله به‌سمت میدان کاریش پرتاب کرد این پیام را برای اسرائیلی‌ها داشت که باید به خواسته‌های این حزب پاسخ بدهند. می‌دانیم که توانایی‌های حزب‌الله بسیار مهم‌تر از چیزی است که با پرواز این پهپادها به نمایش گذاشته شد و در واقع هدف اصلی این عملیات پهپادی، رساندن پیام‌هایی به اسرائیل بود نه منحصراً آسیب رساندن به تأسیسات آن. هنوز تکلیف پرونده مناقشه مرزی و آب‌های اقتصادی لبنان و اسرائیل مشخص نشده است و انتظار می‌رود که تنش‌ها در این زمینه ادامه داشته باشد.

روز گذشته نیز یک رسانه اسرائیلی فاش کرد تحقیقات ارتش اسرائیل نشان می‌دهند روند رهگیری پهپادهای حزب‌الله که به‌سوی سکوی گازی کاریش در حرکت بودند با شکست مواجه شده است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/64019کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب