پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،
قسمت چهارم سلامت مردم
به موازات گسترش فضای مجازی و دربرگیری همه شئون زندگی افراد جامعه، تبلیغات و فروش محصولاتی که با سلامت مردم مرتبط هستند نیز در این فضا روزافزون شده و انواع داروهای آرایشی، پوستی، تقویتی و ...، در این فضا عرضه میشود و از آنجا که عرضهکنندگان این کالاها شناسنامهای نداشته و جا و مکان آنها مشخص نیست، در صورت بروز مشکل برای مصرفکنندگان، مرجع پیگیری این موضوع نامشخص است، چرا که وزارت بهداشت میگوید ما مجوزی در این خصوص صادر نکردهایم، پلیس فتا هم بعضا میگوید مرجع این تبلیغات خارج از کشور است و ... .
اغواگری و فریب در این فضا میتواند به قیمت از دست رفتن سلامتی افراد جامعه تمام شود، لذا حاکمیت باید با استفاده از امکانات خود حافظ سلامت جسم و جان آحاد مردم در این فضا باشد.
دکتر قاسم حبیب زاده
اشتراک گذاری: لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/60065