درحال بارگذاری

گروه: سیاست/آذربايجان غربي/ایران شناسه: ۹۱۴۹۵۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۴۶ : ۲۳ دیدگاه: ۰

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی:

انتخابات ۱۱ اسفند ماه یک راه برای پیمودن مسیر انقلاب است

انتخابات ۱۱ اسفند ماه یک راه برای پیمودن مسیر انقلاب است نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تنها انتخاب یک نماینده مجلس نیست و به عنوان یک راه برای پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی مطرح است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، سعید جلیلی بعد از ظهر دوشنبه در همایش بزرگ انتخابات که در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت واقعی خود را از مردم گرفته و به پشتوانه آنان بوده که بعد از ۴۵ سال علاوه بر مقاومت به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

وی با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال تنها انتخاب یک نماینده مجلس نیست و به عنوان یک راه برای پیمودن ادامه مسیر انقلاب اسلامی مطرح است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در سایه انتخاب صحیح و مشارکت در عرصه‌های سیاسی است که می‌توان ضعف‌ها و کمبودها را جبران و به آینده روشن امیدوار بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به اهداف خود نظیر استقلال، آزادی و پیشرفت دست یافته است، اضافه کرد: طی ۱۰۰ سال گذشته قدرت‌های جهان برای این سرزمین تصمیم گرفته و هر منطقه را به قدرتی واگذار می‌کردند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند همان دشمنانی که برای مردم ما اشک تمساح می‌ریختند، بمباران شیمیایی سردشت، ترورهای نخبگان و شدید ترین تحریم را علیه مردم اعمال کردند.

وی افزود: زمانی که قدرت‌های صنعتی جهان از واگذاری کوچک‌ترین امکاناتی به ما امتناع می‌کردند، از قدرت جوانان و توانمندی‌های نخبگان ما بی خبر بودند که چگونه با همت و خودباوری به اوج قدرت علمی و نظامی دست خواهند یافت.

جلیلی با بیان اینکه جلسات ویژه روشنگری و اهمیت شرکت در انتخابات باید مرتب تشکیل شود، گفت: مردم باید به دقت برنامه و سخنان کاندیداها را بررسی و به مسائلی که مورد تاکید و دغدغه مردم است، توجه کنند.

وی افزود: پاسخ‌های کاندیداها به درخواست‌های مردم، راه حل و نحوه دنبال کردن مشکلات مردم جزو مواردی است که می‌توان به انتخاب فرد شایسته کمک کند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/91495کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب