درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۹۰۹۹۳۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۳۹ : ۱۳ بازدید: ۱۵۴دیدگاه: ۰

نوجوانان آمریکائی نگران آینده، سرخورده از سیاستمداران

نوجوانان آمریکائی نگران آینده، سرخورده از سیاستمداران بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که نوجوانان بیش از نسل‌های قبلی نگران سلامت روانی و چشم‌انداز تحصیلی خود هستند. نوجوانان در نظرسنجی‌ها می‌گویند که سیاستمداران نیازهای آنها را نمایندگی نمی‌کنند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که نوجوانان بیش از نسل‌های قبلی نگران سلامت روانی و چشم‌انداز تحصیلی خود هستند.
نوجوانان در نظرسنجی‌ها می‌گویند که سیاستمداران نیازهای آنها را نمایندگی نمی‌کنند.
اگرچه هرگز نوجوان بودن آسان نبوده است، اما آنها در باره سرنوشت خود احساس نگرانی می‌کنند، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که آنها  درباره زندگی‌شان مضطرب و از جهت‌گیری کشورشان نا امید و به آینده‌شان بدبین هستند.
این فقط در مورد اضطراب نوجوان نیست. یک نظرسنجی متفاوت توسط گالوپ و بنیاد خانواده والتون، که آخرین قسمت آن اخیرا منتشر شد، در طول زمان از جوانان سوال پرسیده است و چگونگی تغییر پاسخ های آنها را بررسی کرده است. اعضای نسل زی  Gen Z، در سنین 12 تا 27، به طور قابل توجهی به زندگی فعلی و آینده خود امتیاز کمتری می دهند.
در میان جوانان 18 تا 26 سال، فقط 15 درصد گفتند که سلامت روانشان عالی است. این کاهش بزرگی نسبت به سال‌های 1392 تا 1402  ( 2013 تا 2003) می باشد ، زمانی که بیش از نیمی از آنها می گفتند از حیث روانی در وضعیت خوبی به سر می برده اند.
این برداشت‌ها در میان جوانان می‌تواند به چالشی برای مبارزات ریاست‌جمهوری با جدیدترین گروه (رای اولی ها) برای شرکت در انتخابات تبدیل گردد: گروهی که در انتخاب بایدن بعنوان رئیس جمهور در سال 1399 ( 2020) نقش عمده ای داشت نقشی که بر اساس آخرین نظر سنجی ها برای انتخابات پیش رو کاهش چشمگیری را نشان می دهد.
بر اساس نظرسنجی گروه کامون سنس مدیا   Common Sense Media، تقریباً دو سوم از پاسخ دهندگان 12 تا 17 گفتند که سیاستمداران و مقامات منتخب نیازها و تجربیات جوانان را منعکس نمی کنند . پسران و پاسخ دهندگان سفیدپوست کمی بیشتر احتمال دارد که این را بگویند. تنها 7 درصد از نوجوانان گفتند که سیاستمداران خواست های آنها را نمایندگی می کنند.
سلیندا لیک، رئیس شرکت لیک ریسرچ پارتنرز، یک شرکت نظرسنجی دموکرات گفت: «رای دهندگان جوان، در حالی که بسیار موضوع محور هستند و به طور خاص به هیچ یک از احزاب وابسته نیستند، فکر می کنند کل سیستم سیاسی در حال افول است.»
موضوعی که در نظرسنجی‌ها برای نوجوانان اهمیت دارد، آموزش است. در پاسخ به سوالی توسط  گروه نظرسنجی کامون سنس در مورد مهمترین کاری که می توان برای بهبود زندگی کودکان انجام داد، قریب به اتفاق گفتند: بهبود یا اصلاح سیستم آموزشی است.

بیش از نیمی از نوجوانان گفتند که مدارس عمومی  (دولتی ) کار ضعیفی انجام می دهند. فقط 8 درصد گفتند که کارشان عالی بوده است.
شصت درصد گفتند که از دست دادن یادگیری یک مشکل است. مارگارت اسپلینگ، مدیر اجرایی مرکز سیاست دو حزبی و وزیر آموزش در دوره ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، گفت که نوجوانان «کاملاً حق دارند».
او گفت: "ما باید این بچه ها را درگیر آموزش کنیم وگرنه آنها در زندگی خصوصی و نهایتا در کشور صدمه خواهند دید."
وقتی گالوپ از نوجوانان سه کلمه ای را پرسید که به بهترین وجه احساس آنها را در مدرسه توصیف می کرد، رایج ترین پاسخ ها "بی حوصلگی"، "خستگی" و "فشار" بود.
او گفت: «چیزی که ما می شنویم این است که دبیرستان برای بسیاری از دانش آموزان منسوخ شده است.
یک موضوع مرتبط دیگر، سلامت روان بود. در نظرسنجی کامون سنس، 65 درصد گفتند که سلامت روان کودکان و نوجوانان در جامعه ضعیف است. دخترها بیشتر از پسرها این حرف را می زدند.
 نگرانی جوانان در افزایش میزان بستری شدن در بیمارستان و میزان خودکشی منعکس شده است .
دکتر متیو بیل، رئیس بخش روانپزشکی کودکان و نوجوانان در بیمارستان دانشگاه جورج تاون، گفت که عامل اصلی بحران سلامت روان، "دیجیتالی شدن زندگی ، و به ویژه رسانه‌های اجتماعی" می باشد.
دکتر بیل گفت: «سلامت روان به خودی خود یک نگرانی برای سلامت عمومی است، و من فکر می‌کنم که نشانه‌ای از یک حس کلی پریشانی و عدم اطمینان است».
بزرگسالان در بسیاری از نگرانی های نوجوانان سهیم بودند. در یک نظرسنجی از 1000 رأی دهنده احتمالی، اکثریت گفتند که اوضاع برای خانواده ها خوب پیش نمی رود.
از هر 10 نفر، 8 نفر گفتند که نگران فرصت‌های اقتصادی آینده کودکان، به طور مداوم از نظر نژاد، جنسیت و حزب هستند.
خانم سلیندا لیک همچنین گفت، نظرسنجی‌ها با هم نشان می‌دهند که علل بدبینی نوجوانان - نگرانی‌های آنها در مورد سیاست، تحصیل، سلامت روان، رسانه‌های اجتماعی و آینده مالی اشان می باشد که همه به یکدیگر مرتبط هستند. پیامی که می خواهد سیاستمداران آن را درک کنند.
او گفت: «در حال حاضر، اگر به موکلانم می‌گفتم که سرمایه‌گذاری روی بچه‌ها موضوع شماره 1 است، آنها می‌گفتند، «نه، اقتصاد شماره 1 است». و آنچه ما به آنها می‌گوییم این است: شما چیزی را که مردم در این اقتصاد می‌خواهند از دست می‌دهید. سرمایه گذاری روی کودکان در اقتصاد، هم برای جوانان و هم برای بزرگسالان، یک موضوع محوری است.

 

بقلم خانم کلر کین میلر
30 ژانویه 2024
تارنمای نیویورک تایمز
برگردان و کوتاه سازی علی اصغر شهدی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/90993کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب