درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه دولت/ایران شناسه: ۸۷۹۰۹۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۳۷ : ۱۸ دیدگاه: ۰

توضیح وزیر رفاه درباره دهک‌های مشمول کالابرگ

توضیح وزیر رفاه درباره دهک‌های مشمول کالابرگ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دهک‌های مشمول کالابرگ گفت: در گام نخست برای پنج دهک اول یارانه مضاعف و تشویقی پیش بینی شده و با توجه به تصمیمات اخیر دو دهک دیگر هم اضافه شده اما هنوز درباره دهک‌های ۸ و ٩ تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی پس از پایان نشست برخط پاسخ به تماس‌های مردمی گفت: مرکز ارتباطات مردمی شیوه خوبی را انتخاب کرده است و این ارتباطات چهره به چهره با مردم برای ما اثر تربیتی دارد. اینکه یک مدیر گوش شنوا داشته باشد و درد و دل مردم را بشنود سبب ارتقای مدیریت و تصمیم‌گیری‌های مناسب‌تر می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به تمام درخواست‌ها پاسخ داده شد و رسیدگی شد در برخی موارد امکان پاسخ و رسیدگی وزارتخانه مهیا نبود چون مرتبط با سایر دستگاه‌ها باشد.

 

عمده مطالبات مردم

مرتضوی گفت: عمده درخواست‌ها در حوزه توانبخشی، ارتباط کارگر و کارفرما، صندوق‌های بازنشستگی و آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال بوده و همه تلاش این است مشکلات را کمتر کنیم و درخواست‌ها مردم را پیگیری و به نتیجه برسانیم تا شرمنده مردم نباشیم.

 

کدام دهک‌ها مشمول امتیاز تشویقی کالا برگ شدند

وزیر تعاون درباره برنامه وزارت برای دهک‌های ۸ و ٩ که مشمول امتیاز تشویقی برای دریافت کالابرگ نشده‌اند، گفت: قانونگذار در باره درباره دهک‌های کم برخوردار جامعه گفته است. در گام نخست برای پنج دهک اول یارانه مضاعف و تشویقی پیش بینی شد و با توجه به تصمیمات اخیر دو دهک دیگر هم اضافه شده است و هنوز درباره دهک‌های ۸ و ٩ تصمیمی اتخاذ نشده که در صورت تصمیم‌گیری اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/87909کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب