درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۸۷۳۷۳۱ آذر ۱۴۰۲ - ۳۵ : ۲۲ بازدید: ۳۶۴دیدگاه: ۰

بسیج قدرتی کارآمد برای تمامی میدان‌های جهادی

بسیج قدرتی کارآمد برای تمامی میدان‌های جهادی شجره طیبه بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را مهم‌ترین بازوی اجرایی نظام مقدس اسلامی در جهت نیل به اهداف و برنامه‌های آن دانست.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، شجره طیبه بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را مهم‌ترین بازوی اجرایی نظام مقدس اسلامی در جهت نیل به اهداف و برنامه‌های آن دانست. حفظ آمادگی جهت حضور  فعال و به موقع در عرصه های مورد نیاز تشخیص صحیح و به موقع دغدغه‌ها و آسیب‌های پیش رو و بهره‌مندی از ابزار و مهارت‌های لازم جهت فعال با آسیب‌های  پیش شرط مهم و اساسی در جهت ایفای هرچه بهینه‌تر این وظایف است . در اندیشه فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز بسیج یعنی  نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌های جهادی  مجموعه‌ای که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می‌کند با این توصیف می‌توان گفت بسیج نیروی استراتژیک نظام است . در بیان مقام معظم رهبری بسیج یک حرکت منطقی اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولیه جامعه اسلامی توصیف شده و حفظ فضیلت‌های انقلاب اسلامی در گروه حضور آنان در میدان دانسته شده است . فضای چون تلاش و ارائه خدمت بی‌منت به نیت تامین رضایت خدای متعال نگاه به هوایج مردم و حل آنها به عنوان بابت رحمت الهی و تلاش رفع مشکلات ارباب رجوع بدون اعمال تبعیض داشتن حسن رابطه با همکاری و ارباب رجوع و برخورداری از خلاقیت ابتکار و تلاش در جهت توسعه روزافزون دانش و فنون  و تجربه در ادارات جای خود را باز نموده جایگزین نگاه طعمه گونه به مقام و مسئولیت خواهد گردید بسیجیان را می‌توان جز گروه‌های مرجع در جامعه به شمار آورد گروه‌هایی که رفتار کردار گفتار و عملکردشان مورد توجه سایرین بوده موجب الگوبرداری آنان می‌شود بسیجیان به فراخور تکلیف و تعهد مضاعفی که به تداوم حیات و سلامت نظام اسلامی احساس می‌کنند می‌بایست با ارائه الگوهای عملی از مدیر یا کارمندانی که از سطح بالاتری از عملکرد مفید موثر مثبت و کارآمد در دستگاه‌های اداری برخورد دارند به نمادهایی از افرادی که تخصص و تعهد را توان ما با یکدیگر دارند تبدیل شوند.
دستور و تاکید مقام عظمای ولایت به بسیجیان است که باید به گونه‌ای رفتار کنید که احترام مردم جلب شود در پایان تحقق حضور فعال و موثر بسیج در عرصه نظارت و سالم سازی محیط‌های اداری کشور مستلزم اتخاذ تدابیر و تمهیداتی است از جمله مهم‌ترین آنها فراهم آوردن زمینه‌ها و بسترهای قانونی لازم و پیش بینی امکانات و اختیارات مناسب برای این نهاد مقدس و انقلابی و جهادی اعضای آن است.

رضا تبیانیان
فعال رسانه ای

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/87373کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب