درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۸۳۴۷۵۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۳۵ : ۱۳ دیدگاه: ۰

به قله‌ها فكر كنيم!

به قله‌ها فكر كنيم! مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان سپاه فرمودند :«به قله‌ها نزديك شده‌ايم امروز روز خسته شدن و نااميدشدن نيست. امروز روز شوق، روز اميد و حركت است.».

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،
1- مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان سپاه فرمودند :«به قله‌ها نزديك شده‌ايم امروز روز خسته شدن و نااميدشدن نيست. امروز روز شوق، روز اميد و حركت است.»
خدا رحمت كند مرحوم استاد نادر ابراهيمي را تا آخرين روز حيات به ايران و عظمت و عزت ايران فكر مي‌كرد سروده او را در انديشيدن به قله‌ها بارها از صداوسيما با صداي گرم مرحوم محمد نوري شنيده‌ايم:
ما براي بوسيدن خاك سر قله‌ها
چه خطرها كرده‌ايم چه خطرها كرده‌ايم
ما براي آنكه ايران
گوهري تابان شود
خون دل‌ها خورده‌ايم
خون دل‌ها خورده‌ايم
ما براي آنكه ايران
خانه خوبان شود
رنج دوران برده‌ايم
رنج دوران برده‌ايم
...
ملت ايران به‌ويژه در صد سال اخير از گردنه‌ها و مسيرهاي سختي عبور كرده است. انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) اوج بلوغ انقلابي‌گري و حضور ملت ايران در صحنه سياسي منطقه و جهان است.
مشعلي كه امام (ره) در تاريك‌ترين روزهاي استبداد و استعمار خارجي در دست گرفت و رهبري ملت ايران را پيامبرگونه به دست گرفت، هنوز روشني‌بخش مسيرهاي دشوار و به نظر ناپيمودني است.
هفته دولت آغاز شده است اين‌كه پس از 2500 سال نظام فاسد شاهنشاهي ، دولتي اسلامي تشكيل داده‌ايم اين خود رسيدن به يك قله است.
قله حكمراني اسلامي و دولت‌مداري مردمي ، خود يكي از فتوحات بزرگ است.
هرچه جلوتر مي‌رويم هدف دست‌يافتني‌تر و مسير روشن‌تر رخ مي‌نمايد.
امروز روز خستگي دشمن و عقب‌نشيني استكبار و رسوايي عوامل و عناصري است كه به عنوان ستون پنجم در كشور كار مي‌كنند.
بحران‌آفريني‌هاي پي در پي دشمن براي براندازي جواب نداده است. اختلال در زندگي روزمره مردم با صبر، شكيبايي ، هوشياري و مقاومت روبه‌رو شده است.
مردم پاي هر هزينه‌اي براي عزت و عظمت اسلام و ايران ايستاده‌اند. براي رسيدن به گوهر استقلال ، آزادي و برپايي نظام اسلامي رنج دوران حداقل 4 دهه گذشته را برده و خون دل‌ها خورده و امروز شاهد عجز و ناتواني دشمن در ضربه به نظام است.
2- چهل ودو سال پيش در شهريور سال 60 رئيس‌جمهور و نخست‌وزير كشور در يك انفجاري تروريستي به شهادت رسيدند. درست 2 ماه و چند روز قبل از آن در يك انفجار تروريستي ديگر 72 تن از ياران باوفاي امام (ره) در رأس آنها شهيد مظلوم بهشتي به درجه شهادت رسيدند. در همين سال و سال‌هاي بعد 17 هزار نفر از مردم مظلوم كشور قرباني حملات بي‌رحمانه و خشونت‌آميز منافقين به‌عنوان بزرگترين گروه تروريستي جهان شدند.
اما نظام اسلامي هر روز پرقدرت‌تر از هميشه و دولت اسلامي مستقرتر از هر بار در برابر استكبار و استبداد جهاني ايستاد و قد خم نكرد. اين ثبات، آرامش و استقرار چيست؟ ريشه آن كجاست؟ طوفان‌هاي سهمگين جنگ 8 ساله و نبردهاي سنگين اما نرم 78، 88، 98 و 1401 نتوانست اندك خللي به اقتدار ملي و انسجام اسلامي ملت ما وارد كند. اين جز عنايت خاص خداوند و توجهات بي‌دريغ حضرت وليعصر ارواحنا فداه به ملت ايران نيست كه در همه دوران‌ها استمرار داشته است. اين توجهات به دليل پايداري و مقاومت ملت در عهدي كه با خداي خود بسته به دست آمده است.
امروز ما دولتي داريم كه بزرگترين دغدغه‌اش رسيدگي به امور مردم و حل مشكلات جامعه است. دولت رئيسي در مسير كاهش فاصله دولت به ملت توفيقات خوبي به دست آورده است . مجلس انقلابي در اين مسير يار دولت بوده است.
دشمن از اتحاد قوا و اتحاد مردم و همكاري دولت و ملت سخت آزرده و ناراحت است. دشمن از مراقبت دائمي مردم از انقلاب و مشاركت مردم به ويژه طبقات ضعيف عصباني است . دشمن از اينكه مردم از گردنه‌هاي صعب العبور توطئه‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور كرده‌اند و از كار جهادي خسته نشده‌اند در حيرت است.
ما بايد اين مسير را تا رسيدن به قله‌ها ادامه دهيم.ما بايد در اين حركت الهي با شوق‌انگيزي توأم با اميدآفريني طي مسير كنيم مطمئن باشيم خداوند بزرگ ما را ياري خواهد كرد.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/83475کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب