درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۹۱۷۲۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳ : ۲۳ دیدگاه: ۰

دستور كار روزانه جهان سياست

دستور كار روزانه جهان سياست مردم ايران و جهان، 60 سالگي قيام تاريخي و حماسي 15 خرداد كه سرآغاز انقلاب اسلامي بود با حضور حماسي خود گرامي داشتند. خوبان عالم در اين روز جمع شدند تا ياد مردي را گرامي بدارند كه پرچم برافراشته رسالت‌هاي الهي در عصر ما بود.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»،

1- مردم ايران و جهان، 60 سالگي قيام تاريخي و حماسي 15 خرداد كه سرآغاز انقلاب اسلامي بود با حضور حماسي خود گرامي داشتند.
خوبان عالم در اين روز جمع شدند تا ياد مردي را گرامي بدارند كه پرچم برافراشته رسالت‌هاي الهي در عصر ما بود.
مردم ايران و شيفتگان امام (ره) در سراسر جهان به تكريم شخصيتي نشستند كه به قول رهبري معظم انقلاب اسلامي؛ «سرآمد تاريخ ايران و جهان بود».
مردي كه تير خلاص به ساخت سياسي سلطنت زد و پرچم مردم‌سالاری ديني را برافراشت. مردي كه استبداد را به آزادي و بي‌هويتي را به هويت تبديل كرد و زنگ بيداري را در جهان اسلام به صدا درآورد.
2- رهبري معظم انقلاب در بيانات روشنگرانه خود در مرقد مطهر امام (ره) به دو عامل سخت‌افزاري و نرم‌افزاري امام (ره) در پديداري شگفتي‌هاي انقلاب اشاره كردند و فرمودند : سخت‌افزار او یک ‌قلم و يك كاغذ و چند نوار كاست بود و نرم‌افزار اين تحول عظيم تاريخي «ايمان» و «اميد» بود!
امام با اين ابزار ساده، پشت ابرقدرت‌ها را به خاك ماليد.
برخي علماي علم ارتباطات معتقدند كسي كه توانايي تعيين دستور روز را در جهان سياست داشته باشد، مدير جهان است. آمريكا و شوروي 60 سال پيش دو قدرتي بودند كه دستور كار روزانه سپهر سياست آن روزگاران را تعيين مي‌كردند.
امام (ره) با قيام 15 خرداد مديريت جهان را با زدن زير ميز دستور كار روزانه آمريكا و شوروي به عهده گرفت. او هيچ قدرتي جز قدرت خداوند را به رسميت نشناخت.
3- از قيام 15 خرداد 1342 تاكنون تمام قدرت‌هاي جهان جمع شده‌اند تا اين امتياز رهبري و مردم ايران را بگيرند تا ديگر جمهوري اسلامي تعيين‌كننده دستور روز در جهان سياست نباشد.
يك جريان خائن و وابسته ازیک‌طرف و يك جريان ترسو و بزدل از طرف ديگر فشار مي‌آورند تا جمهوري اسلامي سر ميزي بنشانند كه دستور كار آن را آمريكا تعيين مي‌كند.
نتيجه اين ايستادگي امام و رهبري براي تعيين دستور روز «جهان سياست» و «سياست جهان» اين شد كه امپراتوری عظيمي چون اتحاد جماهير شوروي به موزه تاريخ سپرده شد و آمريكا حداقل در سياست‌هاي خود در غرب آسيا با شكست‌هاي فاحش روبه‌رو شود. امروز رژيم صهيونيستي كه ارتش‌هاي 5 كشور عربي را در جنگ 6 روزه زمين‌گير كرده بود، در محاصره نيروهاي مقاومت در مرزهاي سرزمين‌هاي اشغالي است و با روزي 22 عمليات مسلحانه در داخل سرزمين‌هاي خود روبه‌رو است و از همه مهم‌تر به اجتماعات عظيم نارضايتي در داخل و دوقطبي شديد سياسي در حاكميت رسيده است.
4- امروز پس از گذشت 60  سال از قيام 15 خرداد ، دشمن برتري نظامي ملت ايران را در هوا، دريا و زمين و جنگ سايبري پذيرفته و انگشتان خود را از روي ماشه جنگ سخت برداشته است و فقط روي جنگ رواني، جنگ شناختی و جنگ اقتصادي حساب بازکرده است.
دشمن امروز «نشاط» اجتماعي و سياسي مردم را نشانه گرفته است.
دشمن هرروز با دروغ، تحريف، بزرگ‌نمايي مشكلات و كوچك‌نمايي پيشرفت‌ها در رسانه‌هاي جهنمي خود به «اعتبار» ، «اعتماد» و «ايمان» مردم، به نظام شليك مي‌كند. دشمن همواره انقلاب را به بن‌بست رسيده و شکست‌خورده روايت‌سازي مي‌كند.
اين در حالي است كه خود آن‌ها در اين مخمصه گیرکرده‌اند.
ديلي تلگراف اخيرا فاش ساخت بيش از دو هزار بانك از 4800 بانك موجود در آمريكا ورشكست شده‌اند!
رابرت كندي، نامزد انتخابات 2024 آمريكا در سخنراني خود اعتراف كرده است یک‌چهارم آمريكايي‌ها شب‌ها گرسنه مي‌خوابند!
5- وظيفه جبهه انقلاب اين است كه با همه ظرفيت خود به ميدان بيايد با توليد «نشاط» اجتماعي و سياسي،جلوي تزريق ميكروب نااميدي و بدبيني كه توسط رسانه‌هاي دشمن زیرپوست جامعه صورت مي‌گيرد را با جهاد تبيين بگيرد.دشمن با قبح‌زدايي از منكرات و تقدس‌زدايي از معروفات و دوقطبي‌سازي‌هاي مصنوعي مي‌خواهد جمهوريت و اسلاميت نظام را در سال منتهي به انتخابات هدف قرار دهد.
6- ملت ما بنا به وصيت امام (ره) و راهبردهاي هوشمندانه رهبري بايد همچنان با؛
الف- پرچم‌داری مبارزه با ستم و استبداد جهاني و امپرياليسم آمريكا
ب- پرچم‌داری اسلام و قرآن و الهيات رهايي‌بخش در جهان
ج- پرچم‌داری دفاع از مظلوم و حقوق بشر به معناي واقعي
د- پرچم‌داری دموكراسي، آزادي در جهان
ح- علمداري آزادي قدس به‌عنوان اصلی‌ترین آرمان الهي مسلمانان جهان
دستور روزانه سياست در جهان را تعيين كند و مديريت جهان را از تبهكاران و متجاوزان و غارتگران جهاني خارج نمايد.
7- متأسفانه عده‌اي مي‌خواستند با سياست‌هاي برجامي انقلاب را از مسير دستور امام (ره) و رهبری خارج كنند. تأسف بالاتر اين‌كه حالا كه در مسند نيستند باز به اين کار اصرار دارند.
كافي است نوشته اخير محمدجواد ظريف را در تداوم ديپلماسي التماسي بخوانيد تا عمق فاجعه را در سياست خارجي دولت قبل درك كنيد.

محمدكاظم انبارلويي

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/79172کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب