درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۶۴۵۹۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۶ : ۱۲ بازدید: ۴۰۱دیدگاه: ۰

مصاحبه اخیر عادل فردوسی‌پور با جهانبخش و چند نکته!

مصاحبه اخیر عادل فردوسی‌پور با جهانبخش و چند نکته! گفتگوی اخیر عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش در برنامه ۳۶۰ نشان داد که اقدام صدا و سیما در اخراج این مجری اقدامی کاملا دقیق و حساب شده بوده است. بدون تردید هیچ اقدام دفعی که منجر به ریزش نیروها در درون نظام شود نباید انجام داد مگر اینکه این جذب باعث دفع ارزش‌ها و اعتبارات نظام و انقلاب شود‌.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، گفتگوی اخیر عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش در برنامه ۳۶۰ نشان داد که اقدام صدا و سیما در اخراج این مجری اقدامی کاملا دقیق و حساب شده بوده است. بدون تردید هیچ اقدام دفعی که منجر به ریزش نیروها در درون نظام شود نباید انجام داد مگر اینکه این جذب باعث دفع ارزش‌ها و اعتبارات نظام و انقلاب شود‌. عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ صدا و سیما یکه‌تاز میدان بود و با فرصت بی‌نظیری که صدا و سیما در اختیارش گذاشته بود احساس می‌کرد یلی است که هیچ کس قدرت هماوردی با او را ندارد و در برابر هیچ کس نه پاسخگوست و نه کسی می‌تواند از او حسابرسی داشته باشد‌. او بر توسن مخاطبین برنامه ۹۰ سوار شده بود و بدون توجه به سیاست‌های اصلی صدا و سیما بی‌مهابا به پیش می‌رفت و تصورش این بود که هیچ کس بگیر او در این میدان نیست. این در حالی است که تریبون صدا و سیما باید بر مبنای یک سری اصول و موازین در اختیار افراد قرار بگیرد. مصاحبه فردوسی‌پور با جهانبخش از جهاتی قابل توجه است که باید مورد توجه همه دست‌اندرکاران قرار بگیرد:
۱. این مصاحبه نشان داد که فردوسی‌پور در توهم براندازی همراه با دشمنان نظام به سر می‌برد. اگر کسی شک کند که اغتشاشات اخیر بالاترین سطح برنامه براندازی دشمنان بوده باید یا به عقل خود شک کند یا اینکه خودش در همان مسیر قدم برمی‌دارد و برای فریب مردم می‌خواهد خود را به نفهمی بزند.
۲. این مصاحبه نشان داد که فردوسی‌پور در سودای دیده شدن و اشتهار حاضر است دست به خودکشی سیاسی بزند. این اقدامات انتحاری آب رفته از جوی را برای فردوسی‌پور برنمی‌گرداند.
۳. او هنوز در حال و هوای اغتشاشات اخیر است و این درک را ندارد که این پروژه در آن موقعیت زمانی با هوشیاری مردم و حضور آن‌ها در صحنه شکست خورد. هر چند دشمن می‌کوشد سوسوی آن را همچنان روشن نگه دارد.
۴. این مصاحبه روشن ساخت که دشمن با تحریک افراد خودباخته و جویای نامی مثل فردوسی‌پور به دنبال ظرفیت‌سازی برای ایجاد یک آشوب و اغتشاش دیگری است. در این زمینه نباید مسئولان کوتاهی کنند و اجازه دهند برخی سلبریتی‌ها با سوار شدن بر موج ایجاد شده توسط براندازان پلید و فاسد برای نظام و انقلاب هزینه ایجاد کنند.
۵. اگر کسی نداند که نقشه دشمن تجزیه ایران و نابودی این ملک عزیز است یا احمق و نادان است یا خود بازیچه دست دشمن، از این رو نباید به این دو گروه اجازه داد که دوباره با استفاده از موقعیت‌هایی که نظام برایشان ایجاد کرده برای مردم و نظام هزینه ایجاد کنند.
۶. مصاحبه علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران با عادل فردوسی‌پور و پاسخ‌هایی که به او داد رفتاری مجرمانه و همراهی با خارج‌نشینان ضدانقلاب است. شکی نداشته باشید که این مصاحبه با هدف زمینه‌سازی برای فتنه‌ای دیگر خواهد بود. در هیچ جای جهان وجود ندارد که کسی نان آن نظام را بخورد و همراه با براندازان برایشان نوحه‌سرایی کند. باید جهانبخش پاسخگوی مصاحبه خود به عنوان یک بازیکن و جایگاهش در تیم ملی باشد.
۷. بسیاری از هنرمندان و بازیکنان و سلبریتی‌هایی که در جریان اغتشاشات اخیر موضع مناسبی نداشتند ناشی از عدم تحلیل درست از برنامه‌های پشت پرده دشمن برای نابودی ایران عزیز است. از این رو باید در برنامه‌های روشنگرانه، این جامعه هدف به خوبی توجیه شوند و روشن شوند. بدون تردید بسیاری از این افراد اگر متوجه توطئه‌های پشت پرده شوند با دشمن همراهی نخواهند کرد.
۸. عادل فردوسی‌پور و برخی سلبریتی‌های خودباخته بدانند که قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی و استحکام ذاتی این نظام آن قدر قوی است که این موج‌سواری‌ها برایشان نتیجه‌ای جز غرق شدن خودشان نخواهد داشت. تنها راه این است که بیدار شوند، به استحکام و اقتدار ذاتی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پی ببرند و بیش از این در زمین براندازان فاسد و همجنس‌باز و تجزیه‌طلب و خائن و به اعتراف خودشان بی‌ناموس بازی نکنند.

دکتر نصرالله شفیعی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/76459کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب