درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/ایران شناسه: ۷۶۳۶۸۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸ : ۱۵ دیدگاه: ۰

کوثری:

قاطعیت فراجا در اجرای قانون عفاف و حجاب قابل تقدیر است

 قاطعیت فراجا در اجرای قانون عفاف و حجاب قابل تقدیر است نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شاهد قاطعیت در اجرای قانون عفاف و حجاب توسط فرمانده انتظامی کل کشور هستیم که این قاطعیت در اجرای قانون قابل تقدیر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ و دستور فرمانده انتظامی کل کشور برای برخورد با مصادیق کشف حجاب گفت: شاهد قاطعیت در اجرای قانون عفاف و حجاب از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور هستیم که این قاطعیت قابل تقدیر و قابل حمایت است.

وی افزود: فرمانده انتظامی کل کشور تا روز 26 فروردین برای اطلاع رسانی عمومی فرصت داده و اعلام کرده که از این تاریخ قانون عفاف و حجاب را در برخورد با مصادیق کشف حجاب اجرا خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، از روز شنبه 26 فروردین ماه، کسانی که مرتکب کشف حجاب شوند از طریق دوربین‌های سطح شهر شناسایی شده و در مرحله اول به آنها تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار با مستندات قانونی به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.

کوثری خاطرنشان کرد: این اقدام یک اقدام کاملا قانونی است و ما این قانون را پیش از این هم داشته‌ایم و قانون باید اجرا شود.

وی افزود: دشمن در صدد است تا با سست کردن پایه‌های دینی و بنیان خانواده در کشور ما اهداف شوم خود را در جامعه ما دنبال کند و ما باید با قاطعیت و جدیت در مقابل این توطئه دشمن بایستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن وقتی دید از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند با ملت ما مقابله کند، روی به شبیخون فرهنگی آورده و سعی دارد تا از این طریق در کشور ما رخنه کند و ما نیز با قاطعیت در برابر این خواسته دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/76368کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب