درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه تعاون و اشتغال/مازندران/ایران شناسه: ۷۵۱۳۰۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲ : ۱۱ دیدگاه: ۰

وزیر کار:

بدهی ۸۷ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به‌نظام بانکی پرداخت شد/ تورم با خلق پول مهار نمی‌شود

 بدهی ۸۷ هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به‌نظام بانکی پرداخت شد/ تورم با خلق پول مهار نمی‌شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم ۸۷ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی را به بانک‌های عامل پرداخت کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، سیدصولت مرتضوی در ادامه سفر به مازندران در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و دیدار با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: منابع و مصارف بودجه سال آینده ۲ هزار همت است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دولت این بود که استقراض نداشته باشد، بیان کرد: دولت سیزدهم ۸۷ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی را به بانک های عامل پرداخت کرده است.

مرتضوی با بیان اینکه با خلق پول تورم مهار نمی شود، گفت: برای تعیین دستمزد باید با سه جانبه‌گرایی به توافق عادلانه برسیم. سیاست دولت این است تا خرید خدمت را توسعه دهیم و ۱۲۰ درصد منابع بیمه تکمیلی و ۸۰ درصد شرح خدمات را برای بازنشستگان افزایش دادیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش کارگران را جدی بگیریم و نظام استادی-شاگردی را راه بیندازیم. نرخ بیکاری استان مازندران از نرخ بیکاری متوسط کشوری پایین است و این قابل تقدیر است.

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه روحیه جریان کارگری استان انقلابی بوده و دلبستگی ویژه‌ای به نظام و انقلاب دارند، گفت: در یکسال گذشته برای پیگیری مطالبات کارگران بیشترین وقت را گذاشتیم.

سیدمحمود حسینی‌پور خاطرنشان کرد: به همین منظور قرارگاه دانش بنیان را در استان با حضور رؤسای دانشگاه تشکیل دادیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه بودجه کارآفرینی باید محقق شد، گفت: در حوزه درمان باید مشکلات رفع شود.

علی بابایی با اشاره به اینکه مجلس ثابت کرده در خدمت مردم است، گفت: مشکلات جامعه کارگری را با وحدت همه گروه های کارگری و کارفرمایی حل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست گفت: از اقداماتی که پس از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت، تشکیل جلسات شورای هماهنگی در استان‌ها با حضور ۱۰ دستگاه اجرایی تابعه وزارتخانه براساس دستورالعمل بوده است.

علی باقری هم افزایی و همدلی بیشتر مدیران کل دستگاه های اجرایی تابعه با یکدیگر و شرکای اجتماعی استان برای رفع مشکلات جامعه هدف را از اهداف تشکیل شورای هماهنگی عنوان کرد و افزود: تاکنون ۹۶ درصد مصوبات این شورا عملیاتی شده است. 

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/75130کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب