درحال بارگذاری

گروه: سیاست / حوزه مجلس/اردبيل/ایران شناسه: ۷۴۶۷۳۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳ : ۲۰ دیدگاه: ۰

نیکزاد:

۹۵ درصد منابع صندوق بازنشستگی را دولت تأمین می‌کند

۹۵ درصد منابع صندوق بازنشستگی را دولت تأمین می‌کند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صندوق بازنشستگی به جای تأمین منابع و پرداخت حقوق بازنشستگان، بیش از ۹۵ درصد منابع خود را از دولت تأمین می‌کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، علی نیکزاد اظهار کرد: شرایط درآمدی دولت در مقابل هزینه‌های سنگین آن قابل تأمل است به طوری که در سال‌جاری یک‌هزار و ۹۸۹ هزار میلیارد تومان منابع درآمدی دولت بوده که از این میزان یک‌هزار و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان آن صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شده است.

وی با بیان اینکه مجلس طرح تعیین تکلیف کارکنان دولت را به تصویب رسانده است، تصریح کرد: امیدواریم بدون ایرادگیری شورای نگهبان، این طرح به دولت ارائه شود تا از سال آینده با پیش‌بینی منابع مورد نظر، زمینه اجرایی آن را شاهد باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نمایندگان مجلس بر این بوده تا این طرح بار مالی مازادی را روی دوش دولت نگذارد و قطعاً در لایحه بودجه ۱۴۰۲ که در صحن علنی مجلس تا یک هفته آینده مطرح خواهد شد، تمام جوانب امر در نظر گرفته می‌شود.

نیکزاد افزود: امیدواریم با تعامل دولت و مجلس برای همیشه رویه استخدام در ادارات و دستگاه‌های دولتی از یک رویه قانونی برخوردار شده و بتوانیم نیروی انسانی موجود را در بخش‌های مختلف با سازماندهی درست به کارگیری کرده و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس تلاش می‌کند تا بودجه سال آینده را هر چه سریع‌تر جمع‌بندی کرده و با تصویب نهایی در صحن مجلس به دولت ارائه کند تا اواخر سال با ابلاغ به دولت، زمینه اجرایی آن را از ابتدای سال ۱۴۰۲ شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در لایحه بودجه سال آینده سعی بر این است تا توانمندی نظام اقتصادی کشور و کاستن از مشکلات و نارسایی‌های معیشتی مردم مورد توجه نمایندگان قرار گیرد و در این زمینه به مردم اطمینان می‌دهیم سال آینده شرایط بهتر اقتصادی را در کشور با رونق تولید و حمایت از بخش‌های سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/74673کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب