درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۷۴۲۷۰۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۴ : ۲۰ بازدید: ۲۰۶دیدگاه: ۰

مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی

مگسی کجا تواند که بیفکند عقابی تصویری فوق العاده زیبا در روز راهپیمایی منتشر شد که گویای رسوخ مفاهیم بلند و متعالی انقلاب اسلامی در جان مردم عزیز، شریف، مقاوم و البته مظلوم کشورمان بود. مردمی که به تعبیر امام راحل عظیم‌الشان، از مردمان عهد رسوالله(ص) بهتر و برتر بوده و هستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از خط نیوزـ تصویری فوق العاده زیبا در روز راهپیمایی منتشر شد که گویای رسوخ مفاهیم بلند و متعالی انقلاب اسلامی در جان مردم عزیز، شریف، مقاوم و البته مظلوم کشورمان بود. مردمی که به تعبیر امام راحل عظیم‌الشان، از مردمان عهد رسوالله(ص) بهتر و برتر بوده و هستند.
مردم ایران عزیز، ماهها زیر شدیدترین بمباران های دشمن در جنگ ترکیبی اراذل و اوباش سیاسی، از هیولاهایِ وحشی و عطر و ادکلن زده آمریکا و اروپا تا سلبریتیهای سرتاپا فاسد و شبکه های رسانه‌ای وابسته به دربار فرعونی سعودی و رابطین صهیونیستها قرار داشت و چه خوب از پسِ یکی از بزرگترین جنگهای قرن برآمد و اجازه نداد تجربه‌ی مداخله‌های تاثیرگذار و نابودگر دشمنان استعمارگر، خبیث و سابقه‌دار این ملت تکرار شود.
حضور کم سابقه‌ی مردم در راهپیمایی پرشور، دشمن‌شناسانه و غیرت‌مندانه‌ی مردم در راهپیماییِ پرابهت ۲۲بهمن امسال، پیام روشنی بود به دولت پلید آمریکا، حاکمین اروپای پادوی امریکا و عمله های داخلی و خارجیِ بی‌مقدار و حقیر سیاسی غرب که بدانند آنچه این انقلاب را نگه داشته است، ریشه‌های پرقدرت اعتقادی و بصیرت بی‌نظیر مردم ایران است.
باید بر این مردم هزاران آفرین گفت و رییس‌جمهور باید به این مردم عیدی بزرگی بدهد. عیدی‌ای که بتواند بخش کوچکی از این بصیرت، صبر و پایمردی را پاسخ بگوید و البته روح سمبلیک آن را حفظ کند.
این مردم در تایید فلان مسئول و کارگزار به میدان نیامده بودند که اگر اینگونه بود تاکنون بارها باید سر تعظیم به فریب و فشار غربیها و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ایشان فرو می‌آوردند.
آنچه وجود عینی داشت و توسط همه به خوبی لمس شد، لبیک به امر رهبری و پاسداری هوشمندانه مردم از خون شهدا و میراث پاکشان، برای ایرانی سرفراز بود.

سکوت و خفقان رسانه های دشمن و اراذل و اوباش سیاسی، خودفروختگان رو‌سیاه و تجزیه طلبان تروریست و وحشی در مقابل حضور عظیم و معنادار مردم نشانگر این مهم است که دفتر مفتوح این فتنه بسته شد و دیگر نه تارهای موی سر و نه بزک و دوزک غرب نمی‌تواند پنجه به چهره تابناک خورشید انقلاب بیندازد.
از نگاه دیگر مردم ایران عملا ثابت کردند پاسدار بیدار خون شهدا و پیرو علمدار راست قامتشان خامنه ای عزیز هستند که در این چند مدت با صبر و سلوک عالمانه و عفو‌ پدرانه ثابت نمود ولایت فقیه ولایت رسول الله است.

اما نکته و هشدار اول ما به قوه مقننه است.
جنابان نماینده؛ بی شک‌ تعداد زیادی از شما جایی در مجلس بعدی ندارید. سکوت درد آور شما و گاه همسویی پنهان و پیدا برخی با جریان اغتشاش، بر کسی پوشیده نیست.
شورای محترم نگهبان باید اشرافش در موضوع مذکور و عدم توجه برخی از این نمایندگان به تذکرات رهبری معظم در خصوص مداخله نابه‌جا و قدرت‌طلبانه برخی نمایندگان در انتصابهای مدیران که زمینه بروز اختلالات گسترده در روند خدمت رسانی نظام اسلامی شده را به بوته سهو و نسیان نسپارد.
دوم‌ اینکه برخی مسئولین از قِبَل راهپیمایی پرشور مردم خیال واهی نداشته باشند که این راهپیمایی صحه بر اعمال آنهاست!
علی رغم تلاش دولت متعهد خاصه رییس‌جمهور ایثارگر وتوانمند، برخی مدیران دولت از کنترل گوشت و پیاز هم عاجزند و این درخور این دولت نیست و دولت باید به سرعت این کاستی ها و فشارهای اقتصادی را با تدبیر مدیریت کند.
توان بخشی به پول ملی و کنترل مافیای قدرت و ثروت در بازار مکاره سوءاستفاده از بی تدبیری ها و تسویه دولت در بخش‌های مختلف از محل های سیاسی و میخ ها و موانع مدیران سابق که هنوز با تفکر مقابله با دولت در دولت حکومت می‌کنند بحث اولی است.

مطلب اولویت دار دیگر تاکید مستمر به وزرا و استانداران است که خود را وابسته و دل‌بسته رفقای سیاسی نکنند و از خیل جوانان برومند، توانا و خط‌شکن استفاده نموده و خود را اسیر جریانهای قیم‌مآب، مردم نشناس،و قدرت‌طلب نکنند.
این مردم سزاوار بهترینند. مسئولین آنها را با کم ترین قیمت در بازار یوسف فروشی سیاسی نفروشند.
سخن پایانی آنکه ما آتش به اختیار رهبریم و تا آخر براین صراط میمانیم.اما آخر اینکه به دیاثان وفواحش سیاسی و براندازان میگوییم ،مگسی کجا تواندکه بیفکند عقابی ،از راهپیمایی این ملت بزرگ درس بگیرید ،ومگس وار محل نباشید وبا گرد شیرینی های مسموم اربابان استکبار خود باشید.

محمدحسین ترکمن

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/74270کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب