درحال بارگذاری

گروه: فرهنگ / حوزه قرآن و فعالیت های دینی/ایران شناسه: ۷۳۲۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲ : ۰۶ بازدید: ۲۸۷دیدگاه: ۰

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی/ روحانیت انقلابی گشت ارشاد مسئولانند

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی/ روحانیت انقلابی گشت ارشاد مسئولانند قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به‌هنگام و هوشمند روحانیون و مبلغین خوزستان در جریان مطالبات مردم و جلوگیری از اغتشاش توسط آنها قدردانی کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در شهرستان سوسنگرد از طلاب و روحانیونی که در جریان مطالبات مردمی از به آشوب کشیدن اعتراضات و درگیری جلوگیری کردند تقدیر کرد.

در این برنامه قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به‌هنگام و هوشمند روحانیون و مبلغان خوزستان در جریان مطالبات مردمی قدردانی کرد.

 

لزوم مقابله با فتنه‌گری دشمن

روح‌الله حریزاوی با تجلیل از اقدام شجاعانه و به‌هنگام طلاب حوزه علمیه سوسنگرد خواستار استمرار مطالبه حقوق مردم و مقابله با فتنه‌گری دشمن شد.

 

روحانیون گشت ارشاد مسئولانند

وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل روحانیت در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی گفت: روحانیون فی‌الواقع گشت ارشاد مسئولانند و در قضیه خوزستان نشان دادند که با کمک فعالان رسانه و جهادی می‌توانند ترک فعل و سوءتدبیر مسئولان را روشن نموده و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کنند.

 

فشار بر مردم با سوء تدبیر‌های دولت به اوج رسیده است

حریزاوی پس از بازدید از منطقه بحرانی دشت‌آزادگان و دیدار با عشایر حمیدیه در دفتر امام جمعه آن شهر در همایش بزرگ طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی خوزستان حضور یافت و اظهار داشت: سیاست توسعه سدسازی و تغییر روش آبخیزداری با توسعه صنایع نیشکر در این استان از دولت سازندگی آغاز و در دولت‌های بعد دنبال شد و با سوءتدبیرهای دولت گذشته فشار بر مردم به اوج خود رسید.

 

لزوم تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات مردم خوزستان

وی با اشاره به لزوم بازنگری سیاست‌های آبی در دولت جدید خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان انقلابی و حلقه‌های میانی جهت ترسیم الگوی جدید مدیریت عادلانه منابع آب و انرژی در خوزستان شد.

جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان سوسنگرد چند روز در جریان برخی اعتراضات به مشکلات بی‌آبی در خوزستان با حضور به موقع در صحنه از به خشونت کشیده شدن اعتراضات و درگیری با نیروهای پلیس جلوگیری کردند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/7320کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب