درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی/آذربايجان غربي/ایران شناسه: ۷۱۱۳۸۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱ : ۲۰ دیدگاه: ۰

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی:

«شستا» آماده سرمایه گذاری در آذربایجان غربی است

«شستا» آماده سرمایه گذاری در آذربایجان غربی است مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: آمادگی لازم برای سرمایه گذاری روی مزیت‌های بالقوه و بکر آذربایجان غربی در این مجموعه وجود دارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از مهر، ابراهیم بازیان عصر یکشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه فیمابین شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و استانداری آذربایجان غربی، مدیران هلدینگ‌های زیر مجموعه شستا و همچنین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ارومیه برگزار شد، افزود: این استان مزیت‌های خاص خود را دارد که قابلیت آنها برای توسعه زیاد است و باید زمینه شکوفا شدن این بخش‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: شستا به دنبال سرمایه گذاری در راستای توسعه روز افزون آذربایجان غربی است و البته توجه به یک مزیت خاص و ویژه در این مسیر می‌تواند بسیار کارساز باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با تقدیر از پیگیری‌های استاندار آذربایجان غربی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شرکت اظهار کرد: این پیگیری‌ها انگیزه ما را برای حضور در این استان بیشتر کرده و ما با همه توان برای حضور در این استان و سرمایه گذاری روی مزیت‌ها، تلاش می‌کنیم.

بازیان ادامه داد: باید البته اقدام جدی عملیاتی، عملی و هدفمند و با نگاه اقتصادی در آذربایجان غربی صورت گیرد و این امر نیز باید با توجه به مزیت‌ها به سرانجام برسد.

وی یکی از مزیت‌های آذربایجان غربی را بخش معدن عنوان کرد و یادآور شد: طی ۲ هفته آینده مزیت‌های این بخش و زمینه‌های همکاری با حضور نمایندگانی از استان و شستا برآورد می‌شود تا بتوانیم زمینه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کنیم.

بازیان همچنین شمال آذربایجان غربی را منطقه‌ای با ظرفیت توسعه دامداری‌های صنعتی البته در حال حاضر با تمرکز به دام سنگین دانست و گفت: در صدد هستیم با محوریت منطقه آزاد ماکو، ظرفیت‌های شمال غرب را در این حوزه توسعه دهیم و همین طور، زنجیره شیر را هم راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شستا افزود: منطقه آزاد ماکو و شمال آذربایجان غربی ظرفیت قابل توجهی در حوزه تأمین امنیت غذایی دارد و ما از سرمایه گذاری در این حوزه استقبال می‌کنیم.

در این جلسه تفاهم نامه‌ای با هدف همکاری‌های مشترک در راستای سرمایه گذاری برای توسعه آذربایجان غربی به امضای محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا امضا شد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/71138کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب